MOBILITAT PER A ESTUDIANTS EN PRÀCTIQUES (IES EL CORRIOL)

F87816FB-5E83-4191-BB51-814A6D8BAC67

INFORMACIÓ GENERAL

L'objectiu d'Erasmus+ es millorar la qualitat de la Formació Professional a Europa, abordant l'important desafiament de la desocupació juvenil a través de l'educació i la formació per a millorar l'ocupabilitat. Oferix oportunitats de Mobilitat per a l'Aprenentatge a estudiants de Formació Professional Bàsica i Cicles Formatius de Grau Mitjà, així com a professors i personal, per a realitzar estudis i pràctiques a l'estranger, la qual cosa contribuïx a millorar les possibilitats d'ocupació i habilitats personals, i augmentar la competitivitat de l'economia europea. A més, Erasmus+ proporciona als estudiants la possibilitat de realitzar el mòdul de Formació en Centres de Treball en organitzacions dels països del programa, que solen estar establides en un Estat membre de la UE o en un tercer país associat al Programa.
Esta experiència d'aprenentatge a l'estranger no sols enriquix la formació i l'experiència dels alumnes, sinó que també les brinda l'oportunitat de submergir-se en una nova cultura, aprendre un nou idioma i ampliar la seua xarxa de contactes professionals internacionals. A més, en treballar en una empresa a l'estranger, els estudiants poden adquirir habilitats valuoses i coneixements tècnics que poden ser transferits a la seua futura carrera professional.
El nostre centre realitza Mobilitats d'Estudiants Per a Pràctiques de Formació professional (Cicles Formatius de Grau Mitjà i Formació Professional Bàsica) i Mobilitats de Personal.

Per al pròxim curs 2023-2024 disposem de 2 beques ERASMUS+, que permeten a aquells estudiants de cicles formatius de Grau Mitjà i Formació Professional Bàsica, poder optar a realitzar FCT a l'estranger, con els mateixos efectes de reconeixement que si les hagueren realitzades en una organització espanyola.

CONDICIONES PER A PARTICIPAR

Per a poder realitzar les mobilitats es necessari:
- Ser un estudiant matriculat el centre, en segon curs de Cicle Formatiu de Grau Mitjà o Formació Professional Bàsica.
- Estar condiciones de cursar el mòdul de FCT.
- Ser major de 18 anys en el moment de realitzar la mobilitat.
- Tindre la nacionalitat espanyola o el permís de residència.

CRITERIS PER A LA SELECCIÓ DE L'ALUMNAT

Per a poder participar en els projectes de mobilitat internacional, els criteris de selecció dels candidats seran els següents:

- EXPEDIENTE ACADÈMIC DE L'ESTUDIANT

- ACREDITACIÓ DEL NIVELL DE LLENGÜES ESTRANGERES

- CONSIDERACIÓ DE L'EQUIP DOCENT

- ENTREVISTA PERSONAL

- INCLUSIÓ I DIVERSITAT

Per a més informació sobre estos criteris de selecció, entra al document.

DURACIÓ DE LA MOBILITAT

La duració de l'estada serà de 89 dies com a màxim, i com a mínim els dies necessaris per a complir les hores requerides per al compliment de la FCT.

D81D4CCA-62E7-4498-BEE1-95C91A63665C

CALENDARI

Pròximament es publicarà un calendari con les dates d'interés per a realitzar els tràmits pertinents.

Si tens alguna pregunta, no dubtes a consultar-nos escrivint a este email:

El nostre IES ha obtingut l'acreditació per a mobilitats Erasmus+ KA120-VET en el programa 2021-2027

L'acreditació Erasmus s'unisca ferramenta per a les organitzacions d'educació i formació professionals (EFP), educació escolar i educació de persones adultes que desitgen obrir-se a l'intercanvi i la cooperació transfronterers.

El nostre IES ha obtingut l'acreditació per a mobilitats Erasmus+ KA120-SCH en el programa 2021-2027

L'acreditació Erasmus s'unisca ferramenta per a les organitzacions d'educació i formació professional (EFP), educació escolar i educació de persones adultes que desitgen obrir-se a l'intercanvi i la cooperació transfronterers.

La concessió de l'acreditació Erasmus confirma que el nostre centre ha establit un pla per a executar activitats de mobilitat d'alta qualitat en el marque d'una iniciativa més amplia en el desenrotllament de la nostra organització.

El projecte 2023-1-ES01-KA120-SCH-000192914 està cofinançada por el programa Erasmus+ de la Unió Europea.

Plano del centro 24-25

El projecte 2022-1-ES01-KA120-VET-000110418 està cofinançada por el programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut de publicació es responsabilitat exclusiva de l'IES El Corriol i ni la Comissió Europea, ni el Servici Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació (SEPIE) somni responsables de l'ús que puga fer-se de la informació #ací difosa.

"Hay una especie de magia cuando nos vamos lejos y, al volver, hemos cambiado".

— KATE DOUGLAS WIGGIN

"Hablar un idioma es asumir un mundo, una cultura".

Frantz Fanon

«Viajar es vivir».