Carrera solidària 2024

Benvolgudes famílies,

Durant la setmana del 21 al 25 d’octubre es treballarà la sensibilització sobre el càncer infantil adaptada a cada nivell educatiu, amb la finalitat que les xiquetes i xiquets tinguen major empatia cap a altres menors que puguen presentar la malaltia i que els més xicotets prenguen consciència sobre la importància de la salut.

Com a colofó d’aquesta actuació de sensibilització i per a fer-los partícips a col·laborar i posar el seu granet d’arena divendres que ve, 25 d’octubre, celebrarem en el CEIP La Savina la Carrera solidària contra la leucèmia infantil, participant així en el moviment escolar més important contra la leucèmia infantil de la mà de Unoentrecienmil.org

Les carreres començaran a les 9:30h. amb l’alumnat d’infantil i finalitzaran aproximadament a les 11:00h. amb l’alumnat de sisé de primària.

Les famílies tindreu un lloc reservat en la vorera d’enfront de la porta principal del col·legi com a espectadores i animadores de la carrera.

Tot l’alumnat rebrà el seu dorsal no numerat, ja que aquesta carrera és de caràcter cooperatiu i no competitiu. Per tant, guanyen els xiquets i les xiquetes afectats per la leucèmia amb la recaptació voluntària de les famílies.

Recordeu que 2€ equivalen a 8 minuts d’investigació i 5€ equivalen a 20 minutos. La donació és voluntària i no hi ha quantitat mínima. L’alumnat portarà al llarg de la setmana un foli a casa amb el qual podrà fer un sobre per a portar el donatiu el dia abans de la carrera.

Serunion posarà fruita i l’AMPA, amb la col·laboració de Consum, posarà aigua a la disposició de l’alumnat durant la carrera.

Corre per a curar més, millor i amb menys efectes secundaris! Perquè en la carrera contra la leucèmia infantil cada camallada compta.

Gràcies per la vostra col·laboració!