Xerrada Internet segur

Aquest dimarts dia 9 de maig, l’alumnat de cinquè i sisè d’educació primària ha pogut participar de la Xerrada “Els perills d’internet. Els joves davant les xarxes i les noves tecnologies”. Aquesta activitat forma part d’una sèrie d’accions que el centre ha programat aquest mesamb motiu del Dia Mundial d’Internet que es celebra el 17 de maig. En aquesta ocasió l’activitat està enmarcada dins del “Pla Director per a la millora de la convivència als centres educatius”. Els xiquets i les xiquetes han conegut dels perills que poden tenir les xarxes i un ús irresponsable de dispositius electrònics, així com les responsabilitats legals de les mateixes. Donar les gràcies a Fran Casares, psicòleg-forense del cos de la Guàrdia Civil que ha estat l’encarregat de transmetre a l’alumnat totes les conseqüencies que pot tindre un mal ús de les xarxes.