Gestió Administrativa
Aquest mòdul contindrà les principals funcionalitats d'ITACA relacionades amb la gestió administrativa dels centres educatius que formen part del sistema educatiu valencià.
Aquestes funcionalitats es mostraran organitzades de la següent forma:
Gestió
- Aules
- Obertura curs acadèmic
- Comissió Pedagògica
- Consell Escolar
- Departaments del Centre
- Ocupacions (ocupacions complementàries)
- Personal (llistat personal, personal adjudicat, històric, pseudodocents, comunicat assistència FSE)
- Serveis del centre (serveis complementaris)
- Menjador
- Registres
- Calendaris (calendaris del centre)
- Societat de la informació
Procediments
- Beques i ajudes (esborranys, menjador, transport, resolucions, nòmines, contractes)
- PREVI
- PAF (programa d'activitats formatives, activitats formatives)
- PLC (projecte lingüístic de centre, sol·licitud/consulta PLC del centre)
- Incidències de salut (estadística de centre, vacunació COVID)
Informes
- Ajuda (llistat de detalls de pagaments a centres)
- Centre (llistat dates publicació notes proves PUC)
- COVID (llistat de vacunació COVID)
- Personal (llistats de personal)
- Registre (informe registre E/S)