ERASMUS project dissemination in primary school of Puçol

The students of the European Civic Ambassadors Student Club of IES Puzol, winners of the Girls4Tech Award with a project to design a Sustainable Tourism App (Erasmus Project KA145), have visited the local schools to explain their project and share their experience with the 6th grade students. This is a very interesting and motivating activity for children that also promotes the role of girls in the world of science.

Las alumnas del Club de Alumnado Embajador Cívico Europeo del IES Puzol ganadoras del primer premio del concurso europeo Girls4Tech (proyecto Erasmus KA145), con un proyecto de diseño de una App de Turismo Sostenible, se han desplazado a los colegios de la localidad para explicar su proyecto y compartir su experiencia con el alumnado de 6º de primaria. Se trata de una actividad muy interesante y motivadora para los niños/as que además fomenta el papel de las niñas en el mundo de la ciencia.