Emprenedoria

CICLES FORMATIUS

PROGRAMA D'EMPRENEDORIA A L'IES VICENTE GANDIA

AULA d'EMPRENEDORIA a l'IES Vicente Gandia

L'IES Vicente Gandia, s'ha adherit a la Xarxa Novigi del sistema públic de Formació Professional de la Comunitat Valenciana amb l'objectiu d'adquirir el compromís de participar activament en un continu procés de millora que comporta innovar en totes les facetes educatives dels centres.

Dins d'aquesta xarxa, el Programa Emprèn pretén dinamitzar als centres de Formació Professional experiències de cultura emprenedora mitjançant la implantació d'iniciatives emprenedores en els centres educatius públics de la Generalitat Valenciana.

A l'IES s'ha creat l'aula d'emprenedoria i s'ha oferit formació en aquesta matèria per al professorat de Formació Professional obert a l'alumnat amb l'objectiu de fomentar la cultura emprenedora al nostre alumnat, potenciant aspectes com la creativitat, la innovació i l'autogestió i potenciar la col·laboració real entre alumnat, professorat i l'ecosistema emprenedor de l'entorn territorial.

En concret s'ha realitzat un Hakatoon que ha permès al professorat de les diferents famílies professionals del centre intercanviar experiències i recursos en matèria d'iniciativa emprenedora i ha implicat l'alumnat en el disseny de projectes emprenedors. També s'ha desenvolupat la cooperació, la solidaritat, el treball en equip i l'esperit investigador i innovador, entre altres valors.