Cicle FP de Grau Superior “Paisatgisme i medi rural”

Maquetes de jardins romà, egipci, japonès i francès, elaborades per l'alumnat de Paisatgisme i medi rural. Curs 2020/21

Jardins efímers realitzats per l'alumnat de Paisatgisme i medi rural. Curs 2020/21

FAMÍLIA DE FP AGRÀRIA

CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR

Paisatgisme i medi rural

Maqueta del jardí romà i video de les maquetes de jardins francès i japonès, elaborades pels alumnes de Paisatgisme i medi rural. Curs 2020/21. Música composta per Aureli Chorro Vila

El sector agrari, per dur endavant una adequada modernització, necessita personal qualificat així com un grau de tecnificació adequat als temps actuals i una renovació generacional en la direcció de les explotacions agràries.

L’agricultura difícilment superarà la crisi estructural que l’amenaça sense una revolució en el camp de les noves idees i maneres de produir, sense afegir valor a les seues produccions i sense participar en el procés de comercialització dels seus productes.

Si volem diversificar el model productiu en la Comunitat Valenciana, l’agrari és un sector amb un evident potencial de creixement al nostre territori i cal dedicar-li formació, tecnificació i valor afegit en els processos productius.