Skills

CV SKILLS en Floristeria i en Jardineria Paisatgística

SPAIN SKILLS en Floristeria

CV SKILLS

L'alumnat de la Família Agrària de l'IES Vicente Gandia ha participat en la competició de CV SKILLS 2020 en dues modalitat:

Arts Creatives: FLORISTERIA, els dies 05, 06 i 07 d'octubre de 2021 a Iberflora:

• Ximo Alcaín Pérez ,amb la professora M. José Gil: MEDALLA d'OR.
  • Rafael Jiménez Jiménez ,amb la professora Ester Martorell: MEDALLA de BRONZE.

Construcció i instal·lacions: JARDINERIA PAISATGÍSTICA, els dies 19, 20 i 21 d'octubre de 2021 a Xest:

• Josep Monar Morrió i Jordi Climent Talens ,amb la professora Regina Codina: 4a POSICIÓ.

SPAIN SKILLS

La medalla d'or en les CV SKILLS de l'alumne Ximo Alcain Pérez, li ha permès competir en les SPAIN SKILLS 2022 en la modalitat Arts Creatives: FLORISTERIA, que han tingut lloc a Madrid, del 22 al 25 de març de 2022 i de nou, Ximo Alcaín Pérez, preparat per la professora M. José Gil, ha obtès també en aquesta competició la MEDALLA d'OR.

WORLD SKILLS

Aquesta segona medalla d'or li permet participar a l'edició WORLD SKILLS 2022, que tindrà lloc a Shanghai del 12 a 17 d'octubre de 2022.

ENHORABONA!