Modalitat de Ciències i Tecnologia

Eines del taller de TECNOLOGIA 0.1, del laboratori de FÍSICA I QUÍMICA 1.1, del de BIOLOGIA I GEOLOGIA 2.1 i de l'aula d'ARTS PLÀSTIQUES 2.1 de l'IES Vicente Gandia

BATXILLER

CIÈNCIES

La modalitat de Ciències i Tecnologia va dirigida a l’alumnat interessat per les ciències empíriques, les matemàtiques i els estudis relacionats amb els continguts científic-sanitaris i també a l’alumnat que té interés per l’estudi dels processos tecnològics, i dels materials i instruments emprats en la producció de béns i serveis.

Aquest batxillerat aporta una formació científica bàsica i fonamental en aquelles disciplines essencials en l’àmbit de les Ciències i la Tecnologia: Física, Química, Biologia, Matemàtiques, Dibuix Tècnic…, i també pretén proporcionar a l’alumnat els coneixements dels objectes tècnics, la seua fonamentació científica, els seus processos de concepció, disseny i fabricació, i els mètodes operatius que permeten modificar-los i adaptar-los a les noves necessitats.

La finalitat d’aquest batxillerat és preparar l’alumne/a per a interpretar fenòmens naturals i es familiaritze amb la metodologia de la ciència, el coneixement i l’anàlisi de la investigació i el paper de les diferents teories científiques, perquè té una visió i una millor comprensió de la ciència, els seus mètodes i resultats i també complementar la formació en cultura tecnològica que l’alumnat ja ha iniciat en l’etapa anterior, i proporcionar-li una formació científic-aplicada., imprescindible per a la realització d’estudis posteriors de caràcter tècnico-professional.