Formació Professional Dual

Grau Mitjà d'Atenció a Persones en Situació de Dependència

Grau Superior de Paisatgisme i Medi Rural

Grau Superior d'Intergració social

Per model de Formació Professional Dual s'entén el conjunt de les accions que tenen com a finalitat proporcionar a l’alumnat una qualificació professional que combine la formació rebuda en un centre educatiu amb l’activitat formativa en una empresa, i, amb això, aconseguir la implicació de les empreses en el programa educatiu.

L’objectiu principal és el d'adequar la formació dels futurs treballadors i treballadores a les necessitats de les empreses.

La Formació Professional Dual està basada en una major col·laboració i participació en el procés formatiu del nostre alumnat. Això permet que les entitats coneguen de manera més pròxima la formació que estan rebent els joves al nostre centre i que cada vegada estiga més adaptada a les demandes dels sectors productius i les seues necessitats. També permet establir vincles i unir esforços entre les empreses i el nostre centre, cosa que afavoreix una major inserció de l’alumnat en el món laboral durant el període de formació.