Passadissos, aula CASTELLÀ 1.2, Taller de TECNOLOGIA 0.1, aula ARTS PLÀSTIQUES 2.1, materials del laboratori de BIOLOGIA I GEOLOGIA 2.1, aula de MÚSICA 1.1 i pista esportiva de l'IES Vicente Gandia

L'etapa de l'Educació Secundària Obligatòria, que té una durada de quatre cursos acadèmics, forma part de l'ensenyament bàsic de l'alumnat i té caràcter obligatori i gratuït.

Actualment, a l'IES Vicente Gandia hi ha dos grups per cada nivell d'ESO. Ara bé, per les característiques del centre, s'ha prioritzat els desdoblaments a primer i segon amb l'objectiu de garantir el 100% de les classes presencials en els quatre cursos i afavorir la integració de l'alumnat que inicia els seus estudis al centre.

Els agrupaments es realitzen de forma molt acurada i de manera heterogènia.

El currículum s'organitza en matèries, tenint en compte la diversitat perquè pensem que en aquest aspecte radica l'èxit d'un gran nombre del nostre alumnat.

Mereix una especial atenció la tutoria personal així com la seua orientació educativa, psicopedagògica i professional.