Projecte d’Immersió Lingüística

PROJECTES_001

Aula ANGLÈS 2.2 de l'IES Vicente Gandia

PROJECTE D'IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA

El Programa d’educació plurilingüe i intercultural té com objectius garantir a l’alumnat del sistema educatiu valencià l’assoliment d’una competència plurilingüe que implique el domini oral i escrit de les dues llengües oficials, el domini funcional d’una o més llengües estrangeres i el contacte enriquidor amb llengües i cultures no curriculars però pròpies d’una part de l’alumnat.

És important despertar l’interès i la curiositat per les llengües, el coneixement sobre com són i com funcionen i garantint el dret de tot l’alumnat a assolir el seu potencial màxim pel que fa al coneixement i a l’ús de les llengües, independentment de la procedència sociocultural de les famílies, de les competències comunicatives, de les experiències culturals amb què arriben al centre i de les seues aptituds i estils d’aprenentatge.

S'ha de formar a l’alumnat per a conviure i integrar-se com a ciutadà de ple dret en una societat multilingüe i multicultural així com garantir la normalització de l’ús social i institucional del valencià dins del sistema educatiu.