Noves exposicions al Hall d’entrada – 8 de Març

Amb motiu del 8 de Març tenim al vestíbul una nova exposició:  “Women who made a difference“, _Mujeres que marcaron la diferencia. _

women

L’exposició presenta la vida de dones, des de l’antiguitat fins a l’edat moderna, les quals tingueren que lluitar per fer-se escoltar i respectar. Dones que lluitaren contra els prejudicis, foren font d’inspiració i sobretot valentes. Cadascuna d’elles fou pionera en el seu temps i marcà la diferència.

En la seua elaboració ha participat l’alumnat de 1r batxillerat.

D’altra banda, l’altra exposició del hall es titula “African-American History. The road for freedom. The fight for the rights“, _Història Afro-Americana. El camí a la llibertat. La lluita pels drets_

rights

És un recorregut cronològic per la història del poble negre des dels inicis de l’esclavitud fins als moviments socials per l’erradicació de la discriminació i la consecució de la igualtat.En la seua elaboració ha participat l’alumnat de 2n batxillerat.

Estes exposicions han estat possibles gràcies a la col·laboració del departament d’anglès, i la comissió d’igualtat i convivència, així com la seua financiació per part de l’AMPA
Agraïm a tot el professorat por la seua dedicació, implicació i col·laboració.