SETMANA SOLIDÀRIA EN EL RASCANYA

Dimecres que ve 5 d’abril realitzarem la 2a Volta a Peu al Rascanya amb la participació de tota la comunitat educativa. Els nostres alumnes i alumnes correran per una causa solidària: ajudar als damnificats dels terratrémols de Turquia i Síria.

Tots els nostres grups està patrocinats per empreses col·laboradores que faran una donació segons el nombre de voltes que el nostre alumnat done al circuit.

A més, hem organitzat un Mercat Solidari de llibres de 2n mà. Els dies 3 i 4 durant el pati i tot el matí del dia 5 d’abril, es pot visitar el mercat ambulant i aportar la nostra ajuda amb la compra d’aquests llibres.

Us animem a tots i totes a participar en la setmana solidària del Rascanya. La teua ajuda és important!