25 de novembre en l’IES Rascanya

El 25 de novembre se celebra el Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència contra la Dona i l’IES Rascanya ha volgut realitzar diverses activitats per a sumar-se a aquest dia tan important.

S’ha decorat l’entrada del centre con papallones habitades i s’ha realitzat una exposició de pop art con cartells reivindicatius protagonitzats por dones. A més, s’ha construït un mure con caixes violetes en record d’aquelles dones que han patit algun tipus de violència i maltractament.

Com a acte final, els nostres alumnes i alumnes d’Arts Escèniques han realitzat una representació en commemoració d’aquest dia on han intentat conscienciar a la resta d’alumnat sobre la importància d’erradicar la violència contra les dones de la nostra societat.