MATRÍCULA ESO

ALUMNAT D'ESO ACTUALMENT MATRICULAT EN EL CENTRE:

PASSOS A SEGUIR EN LA MATRÍCULA D'ESO PER AL CURS 2024-2025:

La setmana del 15 d'abril el tutor/a entregarà el full de matrícula per a omplor en casa i tornar al centre signat pels pares en el termini que se'ls indicarà. Seguidament la setmana del 22 d'abril el tutor/a acompanyarà els seus alumnes a l'aula assignada per a implir el full de matrícula telemàticament des del centre.

ALUMNAT D'ESO DE NOU INGRÉS: (CENTRES ADSCRITS)

PASSOS A SEGUIR EN LA MATRÍCULA D'ESO DE L'ALUMNAT DELS CENTRES ADSCRITS A L'IES POLITÈCNIC

L'alumnat procedent d'algun dels centres adscrits de Primària a l'IES Politècnic i que haja confirmat plaça a la seua escola no ha de participar en el procés d'admissió, ja que té reservada la plaça directament en l'IES. Per tant, no pot demanar plaça en cap altre institut.
Una vegada confirmada la plaça, haurà d'omplir el sobre de matrícula que li proporcionarà l'escola.

ALUMNAT D'ESO DE NOU INGRÉS: (CENTRES NO ADSCRITS)

PASSOS A SEGUIR EN LA MATRÍCULA D'ESO DE L'ALUMNAT DELS CENTRES NO ADSCRITS A L'IES POLITÈCNIC (TOTS ELS PASSOS S'HAN DE DUR A TERME, EN CAS CONTRARI NO S'OBTINDRÀ PLAÇA EN L'INSTITUT EL PRÒXIM CURS 2024-2025)

L'alumnat procedent d'altres escoles o d'altres IES que vulga incorporar-se el proper curs a l'IES Politècnic haurà de participar en el procés d'admissió del 4 al 10 de juny. La Conselleria d'Educació es qui gestiona este procés i el procediment és telemàtic i es farà del 4 al 10 de juny de 2024. Tota la informació està en la web: http://ceice.gva.es/va/web/admision-alumnado El següent enllaç et portarà a la web on has de fer la Telematrícula: https://portal.edu.gva.es/telematricula/inicio
Consultar en la informació adjunta els criteris que es van a tindre en compte a l'hora de valorar les sol·licituts al nostre centre Tota la documentació acreditativa dels criteris al·legats, s'ha de poder justificar des del mateix moment en que es presenta la sol·licitut. De lo contrari, en cas de no presentar-la cuando se demane, s'anularà eixa admissió.
El resultat provisional del procés d'admissió es publicarà l'11 de juliol. Les reclamacions es podran presentar telemàticamente fins el 15 de juliol. El 22 de juliol es publicaran els llistats definitius d'admessos.
Es realitzarà una vegada l'alumne/a haja sigut admés en el centre. El periode és: del 22 al 25 de juliol si es fa telemáticament. del 22 al 26 de juliol si es fa presencial en el centre. El següente enllaç et portarà a la web on has de fer la Telematrícula: https://portal.edu.gva.es/telematricula/inicio

1r PROCÉS D'ADMISSIÓ

• L'alumnat procedent d'altres col·legis o altres IES que vulga incorporar-se el pròxim curs a l'IES Politècnic haurà de participar en el procés d'admissió del 4 al 10 de juny.
  • La Conselleria d'Educació és qui gestiona este procés i el procediment és telemàtic i es farà del 4 al 10 de juny de 2024.
  • Tota la documentació acreditativa dels criteris per a la valoració de les sol·licituts, s'ha de poder justificar des del mateix moment en que es presenta la sol·licitut. De lo contrari, en cas de no presentar-la cuando se demane, s'anularà eixa admissió.
  • Criteris per a la valoració de les sol·licituts:

Criterios para la valoración de solicitudes

2n LLISTAT PROVISIONAL DE L'ALUMNAT

• El resultat provisional del procés d'admissió es publicarà l'11 de juliol.

3r RECLAMACIONS

• Les reclamacions es podran presentar telemàticament fins al 15 de juliol

4t LLISTAT DEFINITIU DE L'ALUMNAT

• El 22 de juliol es publicaran els llistats definitius d'admesos.

5é MATRÍCULA

• Es realitzarà una vegada l'alumne/a faig sigut admés en el centre.
  • El període és:
    • del 22 al 25 de juliol si es fa telemàticament.
    • del 22 al 26 de juliol si es fa presencial en el centre.