TALLER RCP I DESA

Al llarg del segon trimestre, des del mòdul Primers Auxilis de 1er curs del CFGM Tècnic/a en Atenció a Persones Situació de Dependència, l’alumnat adquireix coneixements sobre la cadena de supervivència, reanimació cardiovascular i l’ús del desfibril·lador semiautomàtic (DESA). Però per aprofundir en el tema i aconseguir una metodologia més activa, la setmana passada els alumnes van rebre una xerrada-taller sobre recuperació cardiovascular i desfibril·lació en l’institut de mà d’Àgueda Moreno, professora del CFGM Tècnic/a en Emergències Sanitàries a l’IES nº1 de Xàbia i monitora de DESA. L’activitat va ser tot un èxit ja varem aconseguir una alumnat molt implicat, doncs és important saber cóm actuar front una situació d’emergència ja que pot salvar una vida!

Águeda ens explica que és el DESA (Desfibrilador Extern SemiAutomàtic)
Mentres Elena col·loca els pegats del DESA, Angie realitza les compressions toràciques.
Kimberly i Ingrid continuen practicant però ara utilitzem també la bossa autoinflable (AMBÚ).