Actes per a la celebració del 8-M

La passada setmana, el professorat i l’alumnat de l’IES Pedreguer va voler reivindicar el paper de la dona coincidint amb la celebració del Dia Internacional de la Dona, el passat 8M. Amb aquest objectiu s’han dut al centre diferents activitats gràcies al recolzament de l’Ajumtament de Pedreguer, la direcció i departaments del centre, i el Grup d’Acció Feminista (GAF) format per alumnat del centre:- L’exposició de llençols Dones de Pedreguer, que s’ha exposat a diferents espais del centre i que ha treballat l’alumnat a tutoria.- La col·locació de cartells i estudis sobre el paper de la dona i l’escletxa  salarial amb la col·laboració de part del professorat i, sobretot, de les matèries de Treball Interdisciplinar i Economia.- La difusió, per part de l’alumnat voluntari de 4t d’ESO, dels actes commemoratius del 8M informant la resta de l’alumnat sobre els fonaments del feminisme i les seues reivindicacions. – EL II Concurs de Microrelats on s’han coordinat els Departaments de valencià, castellà, Anglés i Francés. La cerimònia d’entrega de premis serà el pròxim divendres 13 de març a la Casa de Cultura de Pedreguer (19.00 h).- Visió del Documental sobre el Grup de Dones de Marina Alta per a l’alumnat de Batxillerat i tertúlia posterior amb algunes de les dones  protagonistes (dia 17 de març).- Llençols de les «DONES JUNTES VISIBLES PRESENTS» per part del GAF, amb la col·laboració del Departament de Tecnologia i el professorat i alumnat de FPB.- Els actes de commemoració del Dia Internacional de la Dona,  el passat dijous 5, on els representants de l’alumnat i del professorat van llegir manifests a favor de la igualtat de drets i en contra de la discriminació social, laboral i econòmica. Durant aquest acte, gran part de l’alumnat duia roba o complements violetes, i es van repartir exemplars del llibre de microrelats del concurs del curs passat.