JORNADES GERONTOLÒGIQUES DÉNIA 2019

El passat dijous 12 de desembre, el nostre alumnat de 1er i 2º del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència va assistir a les Jornades Gerontològiques 2019 celebrades en les instal·lacions del Centre de Turisme de Dénia (CDT Dénia). Aquestes jornades són organitzades any rere any pel Centre de Gastronomia del Mediterrani (Gasterra-UA-Dènia) i l’Associació Gerontològica del Mediterrani. Amb aquestes jornades, l’alumnat de l’IES Pedreguer té l’oportunitat de complementar la seua formació de la mà de grans professionals del sector.

Enguany, el títol de les jornades ha estat “Gastronomia en persones Institucionalitzades: una altra alimentació és possible” i ens proporcionaren ferramentes útils per a millorar la qualitat de vida de les persones en situació de dependència, donant valor a la dieta mediterrània com a element que contribueix a la longevitat de la població.

Un plaer participar en aquestes jornades!