ACTE DE COMIAT DEL CURS 2014/2015

El passat dijous 11 de juny va tenir lloc a l’Espai Cultural de Pedreguer  l’acte de comiat del curs. Durant aquest acte es van lliurar les orles de l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat. Fou un acte molt emotiu que compta amb el professorat i les famílies dels alumnes.

L’acte fou organitzat per la vicedirectora, Antònia Catalá i fou presentat per l’alumnat de primer de Batxillerat. L’alumnat realitzà els seus discursos de comiat ple d’humor. El professor Miguel Ángel Sardà, com a representant del professorat del 4t d’ESO va oferir un monòleg humorístic en què repassà irònicament els fets que han succeït aquest curs. Va tancar l’acte el director i tutor de 2n de Batxillerat, Cristòfol Bisquert que d’una manera més seriosa va plantejar de l’anàlisi del curs els reptes per al proper.

foto de família de l'alumnat de 2n de bat
foto de família de l’alumnat de 2n de bat