CIRCULAR INFORMATIVA: CANVIS NORMATIUS

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos de les novetats que es produiran en l’acabament d’aquest curs i el començament del proper. La principal i més important novetat és l’avançament de les proves extraordinàries de setembre a principis de juliol, concretament al 9 i 10 de juliol, cosa que suposa que l’alumnat haja de realitzar un esforç extra en aquest final de curs, ja que hi ha menys de vint dies entre l’acabament del curs (20 de juny) i les proves. Us hem enviat a les famílies l’horari de les proves e juliol, tanmateix prompte es trobarà publicat en la web.

Una altra novetat que s’implantarà en el proper curs és la desaparició dels Programes de Qualificació Professional (PQPI) i que seran substituïts pels Programes de Formació Professional Bàsica (PFB). Aquest nou programa representa modificacions bastant significatives sobre el PQPI. Esperem que el nostre centre puga comptar amb aquest nou programa per tal de poder donar resposta a les necessitats formatives d’una part del nostre alumnat, com ho ha fet fins ara el Programa de Qualificació Professional d’Administració. Tanmateix, a hores d’ara encara s’està en fase del desplegament normatiu en la nostra Comunitat i podem, per tant, aportar-hi poca informació.

Per últim, volem convidar-vos a participar en els actes que estem preparant per tal de celebrar que el IES DE PEDREGUER ja ha superat els 10 anys d’existència. L’acte central serà un sopar en el centre després del lliurament d’orles el dia 27 de juny. Tanmateix, esperem completar la celebració amb xerrades i altres sorpreses. Esperem que puguem comptar amb la vostra presència en tots aquests actes.

Aprofite l’ocasió, per desitjar-vos que passeu una bona Pasqua

Pedreguer, 14 d’abril de 2014

Atentament,