EQUIP DE MEDIACIÓ: inici curs

L’equip de mediació hem celebrat la inauguració del nou curs 2021-22 amb una “picaeta” a l’hora del pati  per gaudir  d’una retrobada a la ja quasi normalitat. Hem aprofitat per fer fotos de grup i donar visibilitat al l’alumnat mediador.

Estem contents de poder reprendre les activitats i formació en mediació. Enguany, l’alumnat mediador ha sigut l’encarregat de  donar la benvinguda a l’alumnat de primer ESO  . A més, estem a punt de posar en marxa el  projecte Pòl·lux  ( projecte d’acompanyament a alumnat de 1r ESO en la seva transició de primària a secundària, així com a alumnat nouvingut al centre.)Des de la mediació, abordem aquest nou repte amb il·lusió i moltes ganes de fer-ho bé.

Continuem treballant per una convivencia responsable en tota la Comunitat Educativa.