RACÓ ERASMUS

En aquest espai informarem sobre els programes de mobilitat internacional per a alumnat i professorat de l'IES Pare Arques:

Programa de mobilitat internacional per professorat i alumnat de Cicles Formatius: Euro Trainee

Programa eTwinnig de suport als programes Erasmus+

Mobilitat internacional a Bolònia. 5.

29 de novembre de 2024

Hui hem participat en una activitat STEAM (science, technology, engineering and maths) amb xiquetes i xiquets de 3 i 4 anys. S’ha aconseguit que en una mateixa activitat parlar d’un país que es diu Espanya on es parla una llengua que es diu català, han sentit paraules en català que han repetit i s’han introduït en un senzill llenguatge de …

Llegir més / Leer mas.

Mobilitat internacional a Bolònia. 4

28 de novembre de 2024

Hui hem continuat descobrint el funcionament del centre i els seus projectes. Hem assistit a una classe d’aprenentatge cooperatiu de les matemàtiques en la que els alumnes havien de resoldre problemes en grup. Els alumnes eren de secundària i havia de quedar molt clara l’explicació del procediment. La col.lecció de problemes forma part dels materials didàctics que es preparen per …

Llegir més / Leer mas.

Mobilitat internacional a Bolònia. 3

27 de novembre de 2024

Hui hem vist com es plantejava l’ús de noves tecnologies per al treball dels continguts gramaticals al centre de Primària Goulandi. En grup de dos, els alumnes treballaven amb una tauleta digital les categories gramaticals italianes. Aquest treball només s’avança a classe per evitar que els alumnes que no disposen d’ordinador o internet a casa es retarden en la faena. …

Llegir més / Leer mas.

Mobilitat internacional a Bolònia. 2

26 de novembre de 2024

Segon dia. Hui ha sigut un dia replet d’activitats. Ens ha interessat en especial l’ús de les tecnologies que fan a l’institut: els alumnes tenen un llibre de text mentre que la professora el té en versió digital. Cada classe disposa d’una monitor interactiu de grans dimensions. Els alumnes envien els deures al compte de la professora i corregeixen junts. …

Llegir més / Leer mas.

Mobilitat internacional a Bolònia. 1.

25 de novembre de 2024

Educator’s profesional and pedegogic digital competences Hui ens han rebut a l’Istituto Comprensivo Bologna num 10. La professora Giuliana Pancaldi, responsable del projecte d’intercanvi intercultural Erasmus, ens ha explicat el funcionament de l’Institut. Les característiques que més criden l’atenció respecte la seva organització són principalment dues: – L’institut consta d’una escoleta per xiquets entre 3 i 6 anys, dues escoles …

Llegir més / Leer mas.

Dia 5: Observació de classes

31 de maig de 2024

[2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952] Hui ha sigut l’últim dia de Job shadowing en l’institut.A primera hora, hem assistit a la classe d’Espanyol de primer de Batxillerat on hem fet una activitat pràctica per a treballar la competència comunicativa oral de l’alumnat.Seguidament ens hem dirigit a l’aula d’Anglès de primer d’ESO. L’alumnat ha fet una presentació individual de la seua família, projectant cadascú el …

Llegir més / Leer mas.

Dia 4: Pensament computacional, programació i robòtica educativa.

30 de maig de 2024

[2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952] Hem començat el dia visitant l’escola de Sint Paulus Gasischolen, que és un centre catòlic d’Educació Primària focalitzada en TIC, pensament computacional i sostenibilitat. Tracta alumnat amb ACNEAE (Alumnat amb necessitats específiques especials). Després d’una explicació de les característiques del centre, s’aprofundeix en el personal, les tasques que fan cadascú, les seues fortaleses, el contacte amb les famílies i …

Llegir més / Leer mas.

Dia 3 : Observació de classes

29 de maig de 2024

[2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952] Hui el grup de professors ens hem repartit en diferents classes per a fer l’observació: a primera hora (9:15h) hem anat a Tecnologia, Educació física i Llatí. A segona (10:15h) hem anat a classe d’Anglès; i a tercera hora (11:30h) hem assistit a l’aula STEM.En totes elles les dinàmiques han estat dividides en tres parts: explicació de l’activitat en …

Llegir més / Leer mas.

Dia 2: Estratègia digital de centre.

28 de maig de 2024

[2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952] MOBILITAT BÈLGICA (CORTRIQUE) DEL 26/05/2024-01/06/2024 A les 9.30 ens ha rebut l’encarregat de projectes STEM, Joos, que ens ha acompanyat a l’Aula del Futur on hem comprovat com els alumnes utilitzaven la tecnologia per a dur a terme un projecte, que consistia en la creació de partits polítics.A continuació, hem assistit als “workshops Retrieval practice, Introduction Agile Learning Principals …

Llegir més / Leer mas.

Dia 1: Transformació digital de l’educació i els centres.

27 de maig de 2024

[2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952] MOBILITAT BÈLGICA (CORTRIQUE) DEL 26/05/2024-01/06/2024 Hui ha sigut el primer dia de la mobilitat Erasmus+ en l’institut Rhizo Lyceum OLV Vlaanderen de Kortrijk (Bèlgica) on hem conegut les seues instal·lacions. Els quatre professors belgues ens han presentat el centre, explicant la seua metodologia innovadora i els seus valors.  A la vesprada, hem visitat l’aula del futur que han dissenyat …

Llegir més / Leer mas.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies