Cicles Formatius impartits a l’IES Miralcamp
FAMÍLIA PROFESSIONAL |
GRAU MITJÀ (TÈCNIC) |
GRAU SUPERIOR (TÈCNIC SUPERIOR) |
---|---|---|
ACTIVITATS FÍSIQUES I ESPORTIVES |
T. Guia en el Medi Natural i de Temps LliureS’imparteix en horari de matí i vesprada |
T.S. Ensenyament i Animació Socioesportiva (LOE)S’imparteix en horari de matí i vesprada |
ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ |
T. Gestió Administrativa (LOE)S’imparteix en horari de vesprada |
T.S. Administració i Finances (LOE)S’imparteix en horari de vesprada |
ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA |
T. Instal·lacions de Telecomunicacions (LOE)S’imparteix en horari de vesprada |
T.S. Sistemes Electrotècnics i Automatitzats (LOE)S’imparteix en horari de vesprada |
INFORMÀTICA I COMUNICACIONS |
T. Sistemes Microinformàtics i Xarxes (LOE)S’imparteix en horari de vesprada |
T.S. Desenrotllament d’Aplicacions Web (LOE)S’imparteix en horari de vesprada |
Requisits d’accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà:
Els requisits acadèmics necessaris per a tindre accés directe són, segons les modificacions introduïdes per la LOMQE aplicables en els processos d’admissió per al curs acadèmic 2016-2017, però supeditat al desplegament normatiu bàsic estatal, els següents:
- Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria, sempre que l’alumne o alumna haja superat l’avaluació final d’Educació Secundària Obligatòria per l’opció d’ensenyaments aplicats.
- Títol Professional Bàsic.
- Títol de Batxiller.
- Un títol universitari.
- Un títol de Tècnic o de Tècnic Superior de Formació Professional.
Juntament amb aquests títols, a l’efecte de l’accés són equivalents els títols següents:
- Graduat en Educació Secundària Obligatòria.
- Títol de Tècnic Auxiliar.
- Haver superat el segon curs de BUP amb un màxim de dos matèries pendents.
- Haver superat el segon curs del primer cicle experimental de la reforma dels ensenyaments mitjans.
- Haver superat el tercer curs del Pla d’Estudis de 1963, o el segon curs de comuns experimental dels ensenyaments d’Arts Aplicades i Oficis Artístics.
- Haver superat el Batxiller.
- Títol de Tècnic Especialista.
- Posseir alguna de les titulacions equivalents per a l’accés als cicles formatius de grau superior.
- Haver superat altres estudis declarats equivalents a efectes acadèmics amb algun dels anteriors.
Però, a més, si vols accedir a un cicle formatiu de grau mitjà i no compleixes els requisits acadèmics d’accés directe mencionats en el punt anterior, hauràs de tindre complits 17 anys d’edat o complir-los abans del dia 31 de desembre de l’any en curs, inclusivament, per a poder presentar-te a una prova d’accés. La prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà haurà d’acreditar que l’aspirant posseeix els coneixements i habilitats suficients per a cursar amb aprofitament aquests ensenyaments.
Requisits d’accés a Cicles Formatius de Grau Superior:
Els requisits acadèmics necessaris per a tindre accés directe a un Cicle Formatiu de Grau Superior són, segons les modificacions introduïdes per la LOMQE aplicables en els processos d’admissió per al curs acadèmic 2016-2017, però supeditat al desplegament normatiu bàsic estatal, els següents:
- Títol de Batxiller.
- Títol universitari.
- Títol de Tècnic.
- Títol de Tècnic Superior de Formació Professional.
Juntament amb aquests títols, a l’efecte de l’accés són equivalents els títols següents:
- Titulats de Batxillerat LOE /LOGSE.
- Titulats de Batxillerat Experimental.
- Tindre COU o Preuniversitari superat.
- Titulats de Formació Professional de segon grau, de cicles formatius de grau superior o altres titulacions equivalents a efectes acadèmics.
- Titulats universitaris que no posseïsquen cap de les titulacions anteriors.
Haver superat altres estudis declarats equivalents a efectes acadèmics amb algun dels anteriors.
Així mateix, les persones que vulguen accedir a un cicle formatiu de grau superior, no complisquen els requisits acadèmics d’accés directe (indicats en el punt anterior) i tinguen almenys 19 anys d’edat o els complisquen durant l’any en curs, podran presentar-se a una prova d’accés. L’aspirant hi haurà d’acreditar la maduresa en relació amb els objectius del Batxillerat.