L’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’Arts Escèniques ha representat a l’aula d’usos múltiples l’obra La Celestina. Així han culminat bona part del treball del curs amb el qual han fet també un treball d’adaptació d’aquest clàssic de la literatura en castellà. L’alumnat ha estat dirigit per la professora Pura Simón i la representació ha comptat amb la col·laboració dels departaments de música i d’educació plàstica i visual.
