Ja tenim els guanyadors de la segona edició de Mira’l-còmic, un concurs en què l’alumnat d’Història d’Espanya de 2n de Batxillerat demostra no només la seua capacitat per relatar els períodes de la història treballats a classe, sinó també la seua creativitat i les seues habilitats artístiques.
Ferran, Alma i Eva, enhorabona pel vostres còmics!!! Sou uns artistes!!!
