Clausurem les jornades d’FP

El nostre centre va clausurar ahir la sisena edició de les jornades d’FP amb un col·loqui i taula rodona amb l’alumnat de la família d’electrònica.

El programa d’activitats va arrancar el 20 de gener amb una xerrada sobre el servei dirigida a totes les famílies formatives. I per la vesprada, es van donar unes píndoles informatives sobre la borsa d’ocupació que tenim al centre. I per últim, la primera de les jornades va concloure amb un col·loqui i taula rodona dirigits a la família d’administratiu.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies