El nostre centre va clausurar ahir la sisena edició de les jornades d’FP amb un col·loqui i taula rodona amb l’alumnat de la família d’electrònica.
El programa d’activitats va arrancar el 20 de gener amb una xerrada sobre el servei dirigida a totes les famílies formatives. I per la vesprada, es van donar unes píndoles informatives sobre la borsa d’ocupació que tenim al centre. I per últim, la primera de les jornades va concloure amb un col·loqui i taula rodona dirigits a la família d’administratiu.
