Commemoració dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

Commemoració del 25 N a l’IES Miralcamp! Les dades esgarrifen:1200 assassinades, 400 xiquets, 52 al 2023.
Tolerància zero amb la violència de gènere.
L’ alumnat d’Arts Escèniques ha realitzat una processó cívica pels voltants del pati, amb pancartes i acompanyats per dos alumnes amb instruments de percussió. Han finalitzat al claustre on s’havien col.locat 52 cadires buides simbolitzant les dones mortes enguany, allí han deixat els seus vels i vestits i han llegit un text relacionat amb la violència de génere.
A l’entrada del centre s’ han col.locat unes ales amb “plomes” fetes amb frases contra la violència que havien escrit l’ alumnat d’ESO. El muntatge s’ha fet servir com a “photocall”.