🖨️ Tutorial d’impressió CloudPrint (per a alumnes)

L’alumnat de l’IES Mediterrània té accés al sistema d’impressió CloudPrint que li permet llançar una impressió des de qualsevol dispositiu TIC i des de qualsevol lloc (per exemple, des de casa) i després imprimir-lo en el centre passant la targeta per la impressora / fotocopiadora del centre. Per a això, ha de seguir els següents passos:

1.- Accedeix al sistema d’impressió des de qualsevol navegador web.

Accedeix a la següent web: clicksuite.orbys.eu/

En primer lloc, tecleja el codi de centre (03015129) i selecciona IES Mediterrània.

Introdueix les teues dades d’usuari (alXXXXXX) i contrasenya (NIA)

Si és la primera vegada que accedeixes al sistema de CloudPrint, est et demanaré que canvies la teua contrasenya (veure informació detallada ací)

2.- Puja l’arxiu que vulgues imprimir a CloudPrint.

Selecciona les opcions d’impressió:

Comprova que el document s’ha enviat correctament:

3. Accedeix a la impressora del centre amb el teu carnet d’estudiant i imprimeix.

Ja només queda accedir a la impressora / fotocopiadora situada a l’aula 211 (Aula de Convivència) i passar la targeta pel lector de targetes.

Per a poder imprimir el cost de cada còpia serà de 0,05€. Es pot recarregar el saldo de dues maneres:

• Realitzant el pagament en efectiu en consergeria en horari escolar.
  • Mitjançant targeta bancària dins de l’aplicació. Si vols més informació sobre el procés de pagament està disponible ací.

INFORMACIÓ ADDICIONAL: Canvi de contrasenya en entrar per primera vegada

La primera vegada que entres et sol·licitarà un canvi de contrasenya i que anyades una adreça de correu electrònic de recuperació:

INFORMACIÓ ADDICIONAL: Procés de recàrrega de saldo mitjançant targeta bancària

Tal com hem comentat, a més de poder recarregar el saldo en efectiu en consergeria en horari docent, es pot realitzar el pagament a través de la web mitjançant targeta bancària. El procés és el següent: