L’IES MEDITERRÀNIA PARTICIPA EN LA XXVI EDICIÓ DE LA PROVA CANGUR.

Des de fa molts anys l’IES MEDITERRÀNIA participa en la Prova Cangur que organitza la Societat Catalana de Mamtemàtiques (SCM). Es tracta d’una activitat que pretén estimular i motivar cap a l’aprenentatge de le Matemàtiques a través de la resolució de problemes.

El passat 21 de març de 2024 va tindre lloc la XXVI Prova Cangur a la seu de la Universitat d’Alacant amb una participació de 2261 estudiants de tot el País Valencià.

Enguany el nostre centre hi va participar amb 50 alumnes dels cursos de: 3r d’ESO, 4t d’ESO, 1r de BAT i 2n de BAT.

Una vegada publicats els resultats definitius, ens complau comunicar que dos dels nostres alumnes han quedat molt ben classificats,

-Matthew Harper de 3r d’ESO en 6é lloc.

-Anton Alexandrov de 3r d’ESO en 11é lloc

La resta de l’alumnat està dins de la mitjana habitual del centre.

Matthew, com que es va classificar entre els 10 millors, ha sigut convidat a l’acte de lliurament de premis que tindrà lloc a la Universitat Jaume I de Castelló, el proper 22 de maig de 2024.

Felicitem els estudiants participants, a les famílies i als docents de matemàtiques per l’excel·lent tasca portada a terme amb tots i totes.

A continuació unes imatges de l’alumnat a la UA i de Matthew Harper amb Jesús Moncho, tutor, Amparo Fortuño, professora de matemàtiques, i la seua mare: