Departament de Física i Química

El departament de Física i Química es troba a la segona planta de l'edifici d'ESO i Batxillerat. S'accedeix pujant l'escala a l'esquerra entre el nostre laboratori i l'aula tècnica de batxillerat.

Realitzem classes coordinades de 2n i 4t d'ESO i en 1r i 2n de Batxillerat mitjançant material realitzat pel departament per optimitzar temps i recursos i completant els conceptes teòrics amb pràctiques de laboratori.

Participem en el programa de transició del centre impartint àmbits en 1r i 2n d'ESO i en el programa plurilingüe ensenyant l'assignatura de 2n d'ESO en anglés.

També impartim l'àmbit científic en FPB de Manteniment de Vehicles.

Realització de pràctiques a la Universitat (Batxillerat).

Participació en les Olimpíades Física/Química (Batxillerat).

Visita al Teatre Químic i recorregut per les facultats del Campus de Burjassot (Batxillerat).

Visita al Museu de les Ciències per a la realització de tallers (ESO).

Realització de pràctiques en el laboratori del centre (ESO).

Desenvolupem els continguts establerts amb la doble finalitat de formar-nos en aquesta àrea de ciències i preparar-nos per a futurs estudis en cicles formatius o graus universitaris, tot tractant de vore el punt de vista pràctic que vincula la teoria amb la realitat que suposen els canvis en la matèria i l'energia, que són la base de la nostra assignatura.

Cultura Científica (1r Batxillerat): aquesta assignatura va dirigida a l'alumnat amb ments curioses i que desitgen completar el seu coneixement sobre temes relacionats amb la ciència. En la vida diària estem en contacte permanent amb situacions que ens afecten de manera directa i que la ciutadania del segle XXI hem de ser capaços d'entendre. La metodologia és participativa, amb el propòsit d'afavorir l'autonomia de l'alumnat i el treball en equip. Té un caràcter fonamentalment pràctic i l'assignatura s'imparteix en anglés.