Proyjecte Escola Ambaixadora del Parlament Europeu

European Parliament Ambassador School (EPAS) Project

Presentació del projecte

LOGO_perfil RRSS

El 25 de juny del 2021, l'IES La Marxadella va ser nomenat una de les 150 Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu. Un honor que implica el compromís d'educar la nostra comunitat educativa, especialment els joves, en els valors democràtics i europeus, preparant-los per experimentar una ciutadania activa, com a membres de la Unió Europea i del món, i coneixedora dels seus drets i deures.

Som una de les nou escoles de la Comunitat Valenciana que compten amb aquest projecte, l'objectiu del qual és estimular el coneixement d'Europa i de la democràcia parlamentària entre els joves, així com difondre els valors europeus entre els que seran els futurs ciutadans de la UE i els protagonistes de la continuïtat del llegat.

Treball dels materials del Parlament Europeu en les aules.

- Mòdul 7. Media Literacy. Anglès 2n Batxillerat B

- Mòdul 4. La UE a la nostra vida quotidiana. Tutoria 3ESOF i Informàtica 2n ESO.

- Mòduls 2 i 3. Estats membres i Història de la UE. Informàtica 3r ESO.

- Funcionament del Parlament Europeu. Economia 4t ESO.

- Blog sobre Mòdul 5. Els valors de la UE. Informàtica 4ª ESO.

- Blog sobre la publicació "La UE, què és i què fa". Informàtica PR4.

Reconeixements

El 9 de maig de 2022, Dia d'Europa, la Delegació del Govern a la Comunitat Valenciana concedeix el reconeixement al nostre centre per la destacada tasca en la contribució a la nostra feina i impuls als valors de la Pau, Solidaritat i Convivència en la construcció de la Unió Europea.

Xarxes Socials

El nostre Infopoint