Departament d’Orientació

Departament d'Orientació

A la planta baixa, davant la porta d’entrada a secretaria.

Atenem tots els nivells de l’institut: ESO, Batxillerat i Formació Professional.

Assessorament i orientació al centre, a tota la comunitat educativa: alumnat, famílies i professorat.

Relació del centre amb l’entorn (Ajuntament, Policia, Centre de Salut, UPC, CIJ).

Ajut al desenvolupament personal, acadèmic i vocacional-professional dins el context educatiu, especialment en col·laboració amb els tutors/tutores. La resta de professorat du a terme les seues funcions específiques i l’educadora les d’acompanyament i ajuda per tal de garantir l’autonomia física a l’alumnat amb discapacitats.

Aquest departament fa un esforç considerable, tot i sent dos orientadors únicament per atendre el millor possible, de forma coordinada i resolutiva, totes les necessitats del centre i la comunitat educativa en qualsevol dels seus nivells.

Ens considerem oberts i implicats en atendre tot allò que li fa falta al centre.

Si necessites ajuda o bé orientació, estem a la teua disposició.

HORARI D'ATENCIÓ

Tots els dies, concertant-hi cita prèviament.

Telèfon de l’institut La Marxadella: 961206140

ACCÉS A RECURSOS D'ORIENTACIÓ