Contracorrent Ràdio en Onda Cero

En la celebració del Dia Mundial de la Ràdio, 13 de febrer, el projecte Contracorrent Ràdio ha participat al programa d’Onda Cero “Especial Día de la Radio en Más de Uno Sagunto”.

El programa, presentat per M. José Gimeno, ha fet un recorregut des dels orígens d’aquest mitjà de comunicació a la nostra població en un període crucial, i acaba amb l’exposició del projecte “Contracorrent Ràdio” del nostre centre, que organitza el professor Antoni Rovira des del Departament de Valencià per a alumnes de 4t d’ESO, que s’encarreguen d’emetre programes de temàtica diversa en format podcast dins de la plataforma Spotify. Com ja sabeu, l’objectiu és millorar l’expressió oral del valencià d’una forma creativa en aquest mitjà d’emissió públic.

Ací teniu l’enllaç a l’entrada de la web d’Onda Cero on podreu escoltar el programa sencer. La intervenció de les participants del nostre centre és entre 01:02:20 i el final del programa.