Erasmus K229 Estònia

La tercera trobada del projecte “Breaking Walls” Erasmus K229 ha sigut a Estònia. Hi han participat 7 alumnes i 2 professores que van partir diumenge 8 de maig cap a Tallinn i van tornar divendres 13 de maig.

Dilluns, 9 de maig

Els socis d’Estònia ens van rebre al seu institut. Els alumnes d’internacionalització ens van mostrar per grups el centre.

A continuació van fer una rebuda oficial per part de la directora i la banda de música de l’escola. Ens van preparar peces musicals emblemàtiques de cada país com podreu veure en la presentació.

Després de dinar al menjador escolar vam gaudir de les olimpíades itBreaking Walls. Durant aquesta activitat vam presentar diferents esports típics de cada país. Dinamarca va preparar Dodgeball, Portugal esports populars com cursa de sacs, estirar la corda i altres, Espanya un partit de futbol, i Estònia llançament de bota.

Dimarts, 10 de maig

Visita al centre històric de Tallinn mitjançant una gimcana turística dissenyada per l’alumnat.

Després de la visita acudírem al PROTO, indústria de prototips, on vam dinar i seguidament vam realitzar tallers d’STEAM on l’alumnat va realitzar tallers de Física i Química.

Dimecres, 11 de maig

Durant el matí vam fer tallers amb activitats del projecte que consistien a actualitzar la revista digital i enviaments de postals tradicionals.

Després de dinar a la cantina, ens vam traslladar al bosc que envolta l’institut on vam realitzar jocs de pistes dissenyats per l’alumnat d’internacionalització d’Estònia.

Posteriorment el professorat es va reunir per a avaluar el seguiment del projecte.

Dijous, 12 de maig

Vam passar el dia al museu etnològic d’Estònia que es troba als afores de la ciutat de Tallinn. Allí vam veure l’evolució arquitectònica del país des de mitjans del s. XVIII fins a l’actualitat.

De vesprada ens vam retrobar amb les famílies d’acollida i part del professorat del centre on vam ser testimonis de les diferents presentacions de l’alumnat implicat. Seguidament vam fer un aperitiu seguit de balls i activitats lúdiques de comiat.

Divendres, 13 de maig