Aprendre més idiomes a l’EOI

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha preparat una campanya informativa adreçada als estudiants de secundària, batxillerat i FP amb motiu de l’admissió i matrícula del curs 2021-2022 als estudis d’idiomes de les escoles oficials. El propòsit d’aquesta campanya és donar a conéixer les escoles oficials d’idiomes a l’alumnat dels IES i oferir-los la possibilitat d’aprendre nous idiomes (fins a 17) dins de l’ensenyament públic, amb titulacions oficials i reconegudes a nivell estatal i així ampliar i complementar la seua formació en llengües des de les etapes escolars.

L’alumnat a partir dels 14 anys d’edat pot accedir a les escoles oficials d’idiomes per a estudiar una llengua que siga distinta de la cursada en l’ESO. A partir dels 16 anys, pot accedir a estudiar qualsevol llengua, inclosa la cursada en secundària, batxillerat o FP.

L’oferta inclou cursos curriculars de 4 hores setmanals, repartides en dues sessions de dues hores. També existeix la possibilitat de cursos complementaris de dues hores setmanals, de caire molt més pràctic.

En l’enllaç https://eoi.gva.es/va/informacio-per-a-l-alumnat-desecundaria-i-fp trobareu tota la informació.