Vous vous souvenez de…?

Les élèves de 1°de Bach présentent: Vous vous souvenez de…? Une comédie sur le 2020 une année atypique marqué la Covid, le confinement et… l’invasion des zombies ? La conquête de Jupiter ?

Alex, célèbre réalisateur de cinéma, rassemble ces amies de l’adolescence pour écrire le scénario de son nouveau film. Lors de cette rencontre ils rappellent les événements les plus importants du 2020 mais aussi ils reviennent sur son amitié, son adolescence et sa vie adulte.

Merci aux élèves de français qui nous offrent ce drôle court-métrage qui nous a fait rire jusqu’au larmes !

Los alumnos de 1° de bachillerato presentan : Vous vous souvenez de…? Una comedia sobre 2020, un año atípico marcado por la Covid, el confinamiento y… una invasión zombi? La conquista de Jupiter?

Alex, un famoso director de cine, reúne a sus amigos de la adolescencia para escribir el guión de su última película. Durante este encuentro, recuerdan los eventos más importantes del 2020 pero también reflexionan sobre su amistad, su adolescencia y su vida adulta.

Gracias a los alumnos de francés por regalarnos este divertido corto que nos ha hecho llorar de la risa!

Els alumnes de 1r de batxillerat presenten: Vous vous souvenez de …? Una comèdia sobre 2020, un any atípic marcat per la Covid, el confinament i … una invasió zombi? La conquesta de Júpiter?

Alex, un famós director de cinema, reuneix als seus amics de l’adolescència per escriure el guió de la seva última pel·lícula. Durant aquesta trobada, recorden els esdeveniments més importants de l’any 2020 però també reflexionen sobre la seua amistat, la seua adolescència i la seua vida adulta.

Gràcies als alumnes de francès per regalar-nos aquest divertit curt que ens ha fet plorar del riure!