Acompanyament i Mediació

Què és?

La millor manera de solucionar un conflicte és mitjançant el diàleg, tot arribant les dues parts a uns solució consensuada. Açò podem dir que és una mediació, per la qual cosa necessitem la figura dels mediadors i mediadores.

La mediació és voluntària, imparcial i confidencial. No hi ha culpables i ningú perd.

El grup d’Acompanyament i Mediació de l’IES Maria Ibars està format per alumnat voluntari de 4rt d’ESO i 1r de Batxillerat.

S’inicia la difusió del programa al llarg del mes de maig i juny i en setembre comencem l’Escola de Formació en Mediació, la qual dota d’eines a aquest alumnat, per poder desenvolupar les tasques mediadores.

triptico M ibars19-20

• Lip Dub Mediació. Fes clic ací.
  • Què és la mediació? Els nostres alumnes t’ho expliquen. Fes clic ací.

Activitats Curs 19-20

• 11 de març de 2020
    • Graffitis per la igualtat. Fes clic ací.
  • 6 de febrer de 2020
    • Cloenda de l’Escola de Formació en Acompanyament i Mediació. Fes clic ací.
  • 19 de desembre de 2019
    • Felicitació de Conselleria. Fes clic ací.
  • 16 de desembre de 2019
    • Encontre anual de mediació a València. Fes clic ací.
  • 29 de novembre de 2019
    • Dia contra la violència de gènere. Fes clic ací.
  • 6 de novembre de 2019
    • Mediació en Parcent. Fes clic ací.
  • 18 de setembre de 2019
    • Mediació en Llíber. Fes clic ací.