Eleccions Consell Escolar 2025
Informem a tota la comunitat educativa de la convocatòria d’eleccions al Consell Escolar, segons estableix la Resolució de 30 de setembre de 2025, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, per la qual es convoquen les eleccions per a la renovació o constitució dels consells escolares de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics.
Hem de renovar parcialment el nostre Consell Escolar (2a meitat) de la següent manera:
- Professorat: 3 (Acaben Ana Álvarez, José Antonio Fernández i Xavier Gilabert)
- Alumnat: 2 (Acaba Sara Lestón Silva + 1 vacant)
- Mares/Pares: 2 (Acaben Mª Teresa López Morera, Mª Luisa Gómez García + 1 vacant)
- PAS: 1
- PAEC (Personal no docent de suport a la inclusió): 1
Considerem de la màxima importància la participació en el procediment de renovació del Consell Escolar, ja que és l’òrgan de govern del centre on està representada tota la comunitat educativa.
El sorteig per a l’elecció dels membres de la Junta Electoral se celebrarà el dia 14 d’octubre, a les 11:00 hores, al despatx de Direcció.
Tota la informació del procés, així com el calendari, es publicarà al tauler d’anuncis del centre i a la pàgina web de l’institut una vegada constituïda la Junta Electoral.
Dénia, a 7 d’octubre de 2025
LLISTA PROVISIONAL CANDIDATURES AL CONSELL ESCOLAR 2025
Dénia, a 4 de novembre de 2025
Llista definitiva candidatures consell escolar 2025
Dénia, a 10 de novembre de 2025
INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES: ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DE L’IES MARIA IBARS
El pròxim dimecres, dia 19 de novembre, se celebren les eleccions al Consell Escolar del nostre institut.
En el cas de les famílies, heu d’elegir tres representants perquè formen part del màxim òrgan de govern del Centre. És allí on podeu estar informats i participar en la presa de decisions de tot allò que és important en el disseny del Centre que volem.
Vos animem a vindre a votar: el dia 19 posem a la vostra disposició una urna per a tal fi, des de les 8:00 a les 9:30 hores, des de les 14:00 a les 16:00 hores i des de les 19:00 a les 20:30 hores, hora en què es tancarà la votació.
Si vos resulta més còmode, també podeu emetre el vostre vot de manera no-presencial de la següent manera:
A partir del dia 13 de novembre i fins al mateix dia 19, podeu passar per la finestreta de la Secretaria de l’Institut, agafar una papereta i posar-la dins d’un sobre en blanc tancat. Aquest sobre l’haureu de posar dins d’un altre sobre que haurà d’incloure una fotocòpia del vostre DNI i un document amb la vostra firma manuscrita, que coincidisca amb la del vostre DNI. (LA PAPERETA DE VOTACIÓ I ELS SOBRES VOS ELS FACILITAREM A SECRETARIA)
Els sobres es lliuraran a la Mesa Electoral, la qual obrirà el primer sobre, comprovarà que la persona que vota està al cens i dipositarà el sobre en blanc amb el vot a l’urna.
Vos demanem que vos animeu a votar. Necessitem que les mares i pares ens ajudeu a portar el vostre institut endavant!
Moltes gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració.
