Documents
Actualització de documents al següent enllaç: Documents
SECRETARIA: ATENCIÓ AL PÚBLIC PER A CONSULTES I TRÀMITS ADMINISTRATIUS.
Horari d’atenció al públic:
Horari de matí: de dilluns a divendres, de 9:00 fins a les 14:00 hores. Agost tancat
Horari de vesprada: En juny i juliol el servici no està disponible. dimecres – alumnat del centre de 15.30 fins a les 20.00 hores / públic en general de 15:30 fins a les 18:45 hores -.
Procediment d’atenció: presencial, telefònic i/o telemàtic.
Per a qualsevol consulta o tràmit administratiu podeu optar pel procediment presencial, telefònic i/o telemàtic.
Important!! Opteu preferentment pel procediment telemàtic per a sol·licitar tràmits administratius que no requereixen presencialitat i així poder agilitzar la gestió d’assumptes com sol·licitud d’expedient acadèmic, historial acadèmic, títol, …
Atenció presencial: atenció en finestra de secretaria, si és estrictament necessari.
Important!! Tindran ordre de prioritat per a l’atenció presencial les persones que hagen demanat hora des de la pestanya de “cita prèvia” de la pàgina web.
Atenció telefònica: 961205945. Sol·liciteu que deriven la vostra trucada a servei d’atenció al públic de secretaria.
Atenció telemàtica: adreça de correu electrònic: 46012872.secretaria@edu.gva.es
Important!! Per motius de seguretat és prescriptiu que adjunteu foto o pdf del vostre DNI quan sol·liciteu rebre telemàticament algun document certificat.
Important!! Recollida de títols: només podrà recollir un títol l’alumne interessat / alumna interessada o una altra persona amb la deguda autorització signada per part de l’alumne/a.