Proves lliures obtenció títol batxillerat majors de 20 anys

Es poden revisar els exàmens en el següent horari:

  • Dimarts 24 de novembre en horari de vesprada: de 15.30 a 17:00 hores.
  • Dijous 27 de novembre en horari de matí: de 11:00 hores a 12:30 hores.

Des del 21 al 28 de novembre.

Una vegada revisats el exercicis, si no s’està d’acord amb les qualificacions obtingudes, es pot rellenar el següent formulari i fer-lo arribar al tribunal de dues maneres.

Presencialment: 

  • Entregan-lo en la CONSERGERIA DEL CENTRE, adjuntant DNI.

Per correu electrònic:

  • Signat digitalment i adjuntant ptambé el DNI es pot fer arribar al correu electrònic 46012872@edu.gva.es i indicant en l’asunte “RECLAMACIONS PROVES BATXILLERAT M20”.
  • CERTIFICAT DE QUALIFICACIONS OBTINGUDES EN ELS DIFERENTS EXERCICIS DE LA PROVA (TOTS ELS PARTICIPANTS).
  • CERTIFICAT D’OBTENCIÓ DEL TÍTOL DE BATXILLERAT (AQUELLS QUE TENEN SUPERATS TOTS ELS EXERCICIS DE LA PROVA)

Resultats electorals del Consell Escolar 2025

Sector Professorat (Annex IV-C1)

Persones elegides:

  • Sonia A. A. (35 vots)
  • Ferran T. B. (34 vots)
  • Maria Carmen R. B. (33 vots)
  • Jose R. D. L. (32 vots)

Persones que han seguit en nombre de vots:

  • Fca. i. N. H. (27 vots)
  • Alejandro A. H. (25 vots)
  • Josep Manel L. S. (22 vots)

Sector Famílies (Annex IV-C2)

Persones elegides:

  • Vicenta F. Y. E. (36 vots)
  • Enrique J. V. (28 vots)

Persones que han seguit en nombre de vots:

  • Gloria E. R. (18 vots)
  • Lucia C. A. (17 vots)
  • Maria José R. R. (12 vots)
  • Eva A. F. (11 vots)

Sector Alumnat (Annex IV-C3)

Persones elegides:

  • Joan V. P. (409 vots)
  • Silvia A. R. (287 vots)
  • Martín V. C. (161 vots)
  • Biel S. E. (143 vots)

Persones que han seguit en nombre de vots:

  • Mateo T. M. (119 vots)
  • Andrés H. V. (112 vots)
  • Martí G. L. (74 vots)

Sector PAS

  • Yaiza S. R. (12 vots)

CANDIDATURES AL CONSELL ESCOLAR 2025

LLISTAT DE CANDIDATURES PRESENTADES
SECTOR PROFESSORAT

  1. ALZ* AND***, SONIA
  2. AMO* HERNA**, ALEJANDRO
  3. D** LÓ*, JO*** RODOLFO.
  4. LLÁ* SAN**, JOSEP-MANEL
  5. NAVA*** HERNAN*, FRANCI INMACULADA.
  6. RU** BALA***, MARIA DEL CARMEN.
  7. TOTAJ* BAL*, FERRAN
    SECTOR FAMÍLIES
    AMPA.
  8. EST* RA*, GLORIA.
  9. DE LA MORE** APAR***, MARIA PILAR
  10. RU** RU** MARIA JOSE
    INDEPENDENT.
  11. ADRI* FER*, EVA.
  12. SANC* NAVA*, JOSE ALBERTO
  13. JO* VAL**, ENRIQUE.
  14. CARR* ALO***, LUCÍA
  15. FERNAN* DE YBA* ESQU****, VICENTA
    ALUMNAT
  16. HA** VA**, ANDRÉS
  17. VI** PÉ***, JOAN.
  18. SAB* EST*, BIEL.
  19. VI* CA***, MARTIN.
  20. GAR*** I LO***, MARTÍ.
  21. TER* MÍN**, MATEO.
  22. AM* RU*, SILVIA.
    PAS
  23. SALD** RAM***, YAIZA

Presentació de reclamacions davant de la junta electoral durant el 7 i el 10 de novembre 

Llistat definitiu admessos i Calendari d’Actuacions

PODEU CONSULTAR EN EL SEGÜENT ENLLAÇ EL LLISTAT AMB EQUIVALÈNCIES ACCEPTADES

Horari de matí. Exercicis 1 i 2.

  • 8:00 a 8.30 hores. Crida de les persones participants.
  • 8:30 a 10:00 hores. Exercici 1: Valencià: llengua i literatura I i II.
  • 10:30 a 12:00 hores. Exercici 2: Llengua i literatura castellana I i II.

Horari de vesprada. Exercicis 3 i 4.

  • 15.00 a 15:30 hores. Crida de les persones participants
  • 15:30 a 17:00 hores. Exercici 3: Primera Llengua Estrangera I i II
  • 17:30 a 19.00 hores. Exercici 4: Filosofia i Història d’Espanya.

Horari de matí.

  • De 8:00 a 8.30 hores. Crida de les persones participants.
  • De 8:30 a 10:00 hores. Exercici 5: Matèria de modalitat obligatòria en funció de l’opció elegida.
  • De 10:30 a 12:00 hores. Exercici 6: Matèries de modalitat en funció de l’opció elegida.
  • De 12:30 a 14:00 hores. Exercici 7: Matèries de modalitat en funció de l’opció elegida.

Esta informació s’anirà actualizant en les dades indicades:

  • Qualificacions provisionals: 21 de Novembre de 2025.
  • Reclamacions: 24 a 28 de novembre de 2025.
    • Es pot fer presencialment en horari d’oficina en la secretaria del centre.
    • Emplenant la sol·licitut que es pot descarrregar en el seguent enllaç i enviant-la FIRMADA DIGITALENT I ADJUNTANT DNI O NIE a 46012872@edu.gva.es INDICANT EN L’ASSUNT “RECLAMACIÓ PROVES M20 – NOM DE L’ALUMNE“.
  • Qualificacions definitives i emissió certificat de la prova: 10 de desembre de 2025.
  • Sol·licitud títol batxillerat: a partir del 10 de desembre de 2025 entregan (en persona o per correu electrònic en el nostre centre educatiu) el següent formulari emplenat i adjuntant fotocopia DNI o NIE i justificant de pagament de leș tases d’expedició del títol (model 046).

Vot no Presencial al Consell Escolar


Vot no presencial (o vot a distància)

El vot no presencial és una modalitat prevista per afavorir la màxima participació en les eleccions als consells escolars. Està regulat específicament en l’article 14 del Decret 93/2016.

A continuació, es descriuen les característiques i el procediment:


1. Qui pot utilitzar el vot no presencial?

Poden fer ús d’aquesta modalitat:

  • Famílies: mares, pares, tutores o tutors legals de l’alumnat.
  • Professorat, personal d’administració i serveis (PAS) i personal d’atenció educativa complementària (PAEC), sempre que per malaltia o altres motius justificats no puguen estar presents el dia de la votació.

2. Procediment per garantir el secret i evitar duplicitats

Per assegurar el secret del vot, la identificació de la persona votant i evitar duplicitats, s’utilitza el sistema de doble sobre:

  1. Papereta: s’introdueix en un sobre en blanc i tancat.
  2. Sobre exterior: aquest sobre tancat es col·loca dins d’un segon sobre.
  3. Contingut del sobre exterior: ha d’incloure:
    • La signatura manuscrita coincident amb la del document d’identificació.
    • Una fotocòpia del DNI o document equivalent.
  4. Adreçament: el sobre exterior s’ha de dirigir a la mesa electoral corresponent.

La mesa electoral pot acceptar altres sistemes de vot no presencial que permeten identificar de manera fefaent la persona votant.


3. Forma i termini de lliurament

El vot es pot lliurar:

  • Per correu certificat a la mesa electoral del centre.
  • Personalment o mitjançant missatger, familiar o mandatari, a la Direcció del centre o directament a la mesa electoral.

Termini: el vot ha d’arribar abans de l’escrutini.

Lliurament a la Direcció del centre:

  • Es pot lliurar des de cinc dies lectius abans de la votació.
  • La Direcció custodiarà els sobres fins al lliurament a la mesa electoral.
  • Emetrà un justificant de recepció.
  • Elaborarà una relació detallada amb el nom i cognoms de les persones votants i la lliurarà a la mesa electoral juntament amb els sobres abans de l’escrutini.
  • El dia de les eleccions, també es pot lliurar directament a la mesa electoral.

4. Informació i validació

  • Instruccions: La junta electoral informarà les famílies i enviarà la papereta i les instruccions, incloent el nombre màxim de persones candidates que es poden votar.
  • Comprovació: La mesa electoral verificarà que les persones que voten no presencialment figuren en el cens.
  • Vots tardans: Els rebuts després de l’escrutini no es comptabilitzaran.

5. Les paperetes de votació estaran disponibles al centre.


NORMATIVA

https://dogv.gva.es/va/eli/es-vc/d/2016/07/22/93/dof/vci/html


VOTO NO PRESENCIAL (O VOTO A DISTANCIA)

  1. ¿Quién puede utilizar el voto no presencial?
  • Familias: madres, padres, tutores legales del alumnado.
  • Profesorado, personal de administración y servicios (PAS) y personal de atención educativa complementaria (PAEC), cuando por enfermedad u otros motivos justificados no puedan acudir el día de la votación.

2. Procedimiento

  • Introducir la papeleta en un sobre cerrado.
  • Colocar ese sobre dentro de otro sobre exterior.
  • En el sobre exterior incluir:
    • Firma manuscrita coincidente con el documento de identidad.
    • Fotocopia del DNI o documento equivalente.
  • Dirigir el sobre a la mesa electoral correspondiente.

3. Forma y plazo de entrega

  • Por correo certificado a la mesa electoral del centro.
  • Personalmente o mediante mensajero, familiar o mandatario.
  • Plazo: antes del escrutinio.

Entrega en la Dirección del centro:

  • Desde cinco días lectivos antes de la votación.
  • Custodia del sobre hasta el día de la votación.
  • Emisión de justificante de recepción.
  • Entrega de relación de votantes y sobres a la mesa electoral antes del escrutinio.

4. Información y validación

  • La junta electoral enviará la papeleta y las instrucciones (incluyendo el número máximo de candidatos a votar).
  • La mesa electoral comprobará que la persona votante está en el censo.
  • Los votos recibidos después del escrutinio no se contabilizarán.

5. Las papeletas de votación estaran disponibles en el centro

NORMATIVA


https://dogv.gva.es/es/eli/es-vc/d/2016/07/22/93/dof/spa/html

Eleccions al Consell escolar- Calendari de l’IES LLUÍS VIVES VALÈNCIA (46012872) 


🗳️ Calendari Electoral – Consell Escolar

🔹 Fase 0: Actuacions prèvies al dia de les eleccions

ActuacióData Màxima (Orientativa)Detalls
Publicació de la data del sorteig per a l’elecció de membres de la junta electoral7 d’octubreMínim 7 dies naturals d’antelació
Elaboració dels censos15 d’octubre
Constitució de la junta electoral15 d’octubreLes juntes s’han de constituir en la primera meitat d’octubre (en processos ordinaris, la data es fixa en la convocatòria)
Aprovació i publicació dels censos20 d’octubreTermini màxim de tres dies lectius des de la constitució de la junta electoral
Finalització de l’admissió de candidatures5 de novembreTermini d’admissió d’almenys 10 dies lectius
Publicació de la llista provisional de candidats7 de novembre
Reclamacions a la llista provisional7 de novembreDins dels dos dies lectius següents a la publicació
Resolució de reclamacions i publicació de la llista definitiva12 de novembreLa junta electoral resoldrà les reclamacions dins dels dos dies lectius immediatament posteriors
Inici de campanya electoral12 de novembreFins a dos dies lectius abans de les eleccions. Duració mínima: 5 dies lectius
Sorteig de titulars i suplents de les meses electorals (famílies i alumnat)12 de novembreAlmenys 5 dies lectius abans de la votació
Posada a disposició de les paperetes13 de novembreEn un termini de dos dies lectius des de la publicació de la llista definitiva
Inici del vot no presencial13 de novembreEs podrà lliurar a la Direcció del centre a partir de 5 dies lectius abans de la votació
Finalització de la campanya electoral17 de novembre
Jornada de reflexió18 de novembreDia lectiu anterior a les eleccions; no es poden fer actes de propaganda

🔹 Fase 1: Dia de les eleccions

ActuacióData
Eleccions al consell escolar19 de novembre
Constitució de les meses electorals19 de novembre
Votacions, escrutini i publicació del resultat electoral19 de novembre
Introducció de dades de participació i resultats a l’aplicació ELECONSA partir de les 17:00 h del 19 de novembre

🗳️ Calendario Electoral – Consejo Escolar

🔹 Fase 0: Actuaciones previas al día de las elecciones

ActuaciónFecha Máxima Detalles
Publicación de la fecha del sorteo para la elección de los miembros de la junta electoral7 de octubreMínimo 7 días naturales de antelación
Elaboración de los censos15 de octubre
Constitución de la junta electoral15 de octubreLas juntas deben constituirse en la primera mitad de octubre (en procesos ordinarios, la fecha se fija en la convocatoria)
Aprobación y publicación de los censos20 de octubrePlazo máximo de tres días lectivos desde la constitución de la junta electoral
Finalización de la admisión de candidaturas5 de noviembrePlazo de admisión de al menos 10 días lectivos
Publicación de la lista provisional de candidatos7 de noviembre
Reclamaciones a la lista provisional7 de noviembreDentro de los dos días lectivos siguientes a la publicación
Resolución de reclamaciones y publicación de la lista definitiva12 de noviembreLa junta electoral resolverá las reclamaciones dentro de los dos días lectivos inmediatamente posteriores
Inicio de la campaña electoral12 de noviembreHasta dos días lectivos antes de las elecciones. Duración mínima: 5 días lectivos
Sorteo de titulares y suplentes de las mesas electorales (familias y alumnado)12 de noviembreAl menos 5 días lectivos antes de la votación
Puesta a disposición de las papeletas13 de noviembreEn un plazo de dos días lectivos desde la publicación de la lista definitiva
Inicio del voto no presencial13 de noviembreSe podrá entregar a la Dirección del centro al menos desde 5 días lectivos antes de la votación
Finalización de la campaña electoral17 de noviembre
Jornada de reflexión18 de noviembreDía lectivo anterior a las elecciones; no se pueden realizar actos de propaganda

🔹 Fase 1: Día de las elecciones

ActuaciónFecha
Elecciones al consejo escolar19 de noviembre
Constitución de las mesas electorales19 de noviembre
Votaciones, escrutinio y publicación del resultado electoral19 de noviembre

Convalidació ESO i Batxillerat

En els articles 30, 31 i 32 del Decret 107/2022, de 5 d’agost, i en els capítols I i II del títol II de l’Ordre 19/2023, de 29 de juny, així com en el Decret 66/2024, de 21 de juny, s’han disposat les mesures per a l’alumnat que compagina els estudis de l’ESO i els ensenyaments professionals de música o dansa o que acredita la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d’elit de la Comunitat Valenciana.

D’acord amb el disposat, tot seguit s’indiquen els procediments que cal seguir:

Procediment per a la sol·licitud de mesures per a l’alumnat que compagina estudis de l’ESO i les ensenyances professionals de Música ANNEX I_ Sol·licitud convalidació i exempció MÚSICA
Procediment per a la sol·licitud de mesures per a l’alumnat que compagina estudis de l’ESO i les ensenyances professionals de Dansa ANNEX II_Sol·licitud convalidació i exempció DANSA
Procediment per a la sol·licitud de mesures per a l’alumnat que compagina estudis de l’ESO amb la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d’elit de la Comunitat Valenciana ANNEX III_Sol·licitud convalidació i exempció ESPORTISTES

BATXILLERAT

Per a sol·licitar qualsevol dels següents procediments, l’alumne o l’alumna, o el pare, la mare o la persona tutora legal, si és menor d’edat, ha de lliurar el document de sol·licitud en el centre educatiu on estiga matriculat o matriculada.
 
Aquesta sol·licitud es pot realitzar des de la segona setmana de setembre fins al 31 d’octubre del curs escolar per al qual se sol·licite.
 
Una vegada estudiada la sol·licitud, en cas que siga favorable, el centre gestionarà el procediment i realitzarà la matrícula corresponent a través de la plataforma informàtica habilitada per la conselleria competent en matèria d’educació (ITACA).
Documents de sol·licitud d’acord amb l’Ordre 19/2023, de 29 de juny, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els procediments derivats del Decret 107/2022, de 5 d’agost, del Consell, pel qual s’estableixen l’ordenació i el currículum d’Educació Secundària Obligatòria, i del Decret 108/2022, de 5 d’agost, del Consell, pel qual s’estableixen l’ordenació i el currículum de Batxillerat, així com l’organització i el funcionament del Batxillerat nocturn i a distància en la Comunitat Valenciana.
Annex VIII – Sol·licitud de canvi de modalitat o via
Annex IX – Sol·licitud de canvi de llengua estrangera II
Annex X – Sol·licitud per a cursar únicament matèries comunes
Annex XI – Sol·licitud de repetició voluntària de segon curs de batxillerat (amb renúncia a totes les matèries aprovades en 2n curs)
Annex XII – Sol·licitud de convalidació i exempció de matèries de batxillerat per a l’alumnat que compagina els estudis de batxillerat amb els ensenyaments professionals de dansa
Annex XIII – Sol·licitud de convalidació de matèries per a l’alumnat que compagina els estudis de batxillerat amb els ensenyaments professionals de música
Annex XIV – Sol·licitud de convalidació de la matèria optativa de batxillerat i exempció o adaptació curricular de la matèria educació física de primer de batxillerat per a l’alumnat que compagina els estudis de batxillerat amb la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit, o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d’elit de la Comunitat Valenciana
 

Junta de l’AMPA 24 de setembre

Benvolgudes famílies, 

Us convoquem a la propera reunó de la Junta de l’AMPA de l’IES Lluis Vives de València que tindrà lloc el proper dimecres 24 de setembre de 2025 a las 19:30h en la Sala AMPA (Claustre de l’institut), amb el següent: 

ORDRE DEL DIA: 

1.- Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la reunió anterior. 

2.- Número socis. 

3.- Agendes. 

4.- Situació actual directiva AMPA en funcions. 

5.- Subvenció AMPA sol·licitada 

6.- Cantina 

7.- Consell escolar 

8.- Ventiladors 

9.- Jocs interactius pati 

10.- Xocolata. 

11.- Situació dels alumnes en moments d’emergències. 

12.- Torn obertt de paraula. 

València, 21 de setembre de 2025 

La presidenta  en funcions                               La secretària en funcions 

M.ª José Vayá Schmidt    Sofía Prieto Sebastià 
 

______________________________ 

Queridas familias, 

Os convocamos a la próxima reunión de la Junta de la AMPA de la IES Lluís Vives de Valencia que tendrá lugar el próximo miércoles 24 de septiembre de 2025 a las 19:30h en la Sala AMPA (Claustro del instituto), con el siguiente: 

ORDEN DEL DÍA: 

1.- Lectura y aprobación, si procede, del acta de la reunión anterior. 

2.- Número socios. 

3.- Agendas. 

4.- Situación actual directiva AMPA en funciones. 

5.- Subvención AMPA solicitada 

6.- Cantina 

7.- Consejo Escolar 

8.- Ventiladores 

9.- Juegos interactivos patio 

10.- Chocolate. 

11.- Situación de los alumnos en momentos de emergencias. 

12.- Turno abierto de palabra. 

Valencia, 21 de septiembre de 2025 

La presidenta en funciones                            La secretaria en funciones 

M.*ª José Vayá Schmidt Sofía Prieto Sebastià 

Proves Lliures de batxillerat majors de 20 anys

  • Calendari i seus de realització de la prova: 

Data de celebració de la prova: 6 i 7 de novembre de 2025.

Seus dels diferents tribunals:

Direcció Territorial d’Alacant: IES Playa San Juan, d’Alacant.

Direcció Territorial de Castelló: IES Politècnic, de Castelló de la Plana.

Direcció Territorial de València: IES Luis Vives, de València.

  • Horari de realització dels exercicis:

Sessió primera: 6 de novembre de 2025 en horari de matí.

08:00h. Crida de les persones participants

08:30h. Exercici 1: Valencià: Llengua i Literatura I i II

10:30h. Exercici 2: Llengua Castellana i Literatura I i II

Sessió segona: 6 de novembre de 2025 en horari de vesprada.

15:00h. Crida de les persones participants

15:30h. Exercici 3: Llengua estrangera I i II

17:30h. Exercici 4: Filosofia i Història d’Espanya

Sessió tercera: 7 de novembre de 2025 en horari de matí.

08:00h. Crida de les persones participants

08:30h. Exercici 5: Matèries de modalitat obligatòries en funció de l’opció triada

10:30h. Exercici 6: Matèries de modalitat en funció de l’opció triada

12:30h. Exercici 7: Matèries de modalitat en funció de l’opció triada.

  • Llistats de persones admeses i excloses.

Els llistats provisionals de persones admeses i excloses es publicaran abans del dia 23 de setembre de 2025.

Les persones que s’hagen inscrit en diferents exercicis en els que coincidisquen matèries, hauran de subsanar-ho abans de la publicació del llistat definitiu de persones admeses.

Llistat provisional de persones admeses i excloses ALACANT

Llistat provisional de persones admeses i excloses CASTELLÓ

Llistat provisional de persones admeses i excloses VALÈNCIA

Subsanacions, al·legacions i reclamacions als llistats provisionals: en el termini de deu dies hàbils des de la publicació dels llistats provisionals.

Es podrà realitzar el tràmit telemàtic de Sol·licitud General Única dirigit a la Direcció Territorial d’Educació corresponent a través del següent enllaç: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=g95565

Examinades les al·legacions i sol·licituds de subsanació, es publicaran els llistats que contindran els exercicis que ha de realitzar cada personas inscrita en la prova i les equivalències i convalidacions concedides.

Els llistats definitius de persones admeses i exloses es publicaran abans del dia 15 d’octubre de 2025

Els llistats tant provisionals com definitius es publicaran als centres seu d’exàmen i en la següent pàgina web: https://ceice.gva.es/es/web/ordenacion-academica/bachillerato/mayores-20-anos

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies