INSTRUCCIONS MATRICULA BATXILLERAT

ALUMNAT DE 1R DE BATXILLERAT DEL TORN ORDINARI (EXCEPTE GRUP DE BATXILLERAT D’ARTS VESPERTÍ)

L’alumnat admés en les diferents modalitats de 1r de BATXILLERAT del TORN ORDINARI EN HORARI DE MATÍ haurà de fer la seua matrícula mitjançant la web de TELEMATRÍCULA entre el 24 i el 27 de JULIOL

ALUMNAT PROCEDENT DEL PROCÉS D’AMISSIÓ DE 2N DE BATXILLERAT

En estos casos s’haurà de fer la matricula PRESENCIAL, en el IES Lluís Vives hui dilluns 24 o els dies 25 (dimarts) i 26 (dimecres).

ALUMNAT DEL GRUP DE 1R DE BATXILLERAT D’ARTS TORN VESPERTÍ I TOS ELS DELS TORNS NOCTURNS (1R I 2N)

En estos casos TAMBÉ s’haurà de fer la matricula PRESENCIAL, en el IES Lluís Vives hui dilluns 24 o els dies 25 (dimarts) i 26 (dimecres)

MOLT IMPORTANT!!!! DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

S’ha adjuntar en tots el casos la documentació requerida (de forma presencia o virtual) i fer el pagament de:

• L’assegurança escolar (en el compte bancari del centre)
  • Les taxes administratives de batxillerat (mitjançant model 046). Estes taxes són:
    1. Tarjeta d’identitat i Expedició Historial Acdèmic en 1r de Batxillerat (s’han de fer dos ingressos independents).
    2. Renovació Tarjeta de Identitat en 2n de Batxillerat

Trobareu més informació en el seguent enllaç: full explicatiu matrícula.