CELEBRACIÓ DEL DIA 8 DE MARÇ . DIA DE LA DONA

Amb ocasió de la celebració del 8M, Dia Internacional de la Dona Treballadora, l'alumnat del centre, tant de la ESO com de batxillerat, ha desenvolupat un projecte d'investigació artística al voltant de les dones que s'han dedicat a l'art des de segles passats i que sovint no apareixen als llibres.
Convidem al professorat del centre a baixar amb el seu alumnat a veure els treballs fets en EPVA a 1r d'ESO amb la técnica del zentangle, així com els cal·ligrames fets a 3r d'ESO a partir dels retrats d'algunes dones artistes. Després es poden veure els cartells que l'alumnat ha fet a l'assignatura de cultura audiovisual amb ocasió del 8M. A continuació tenim els treballs fets en 2n de batxillerat, en l'assignatura de TEGP, a partir d'obres de pintores amb la tècnica de les ceres, per a continuar amb una mostra de collages fets a dibuix artístic a partir de fotocòpies de retrats de dones artistes, els quals van acompanyats d'una cartolina violeta amb una breu ressenya de la vida i obra de l'artista, la qual es pot completar escanejant en els mòbils un codi QR que condueix a un tauler cooperatiu de Padlet on hi ha diferents PPTs sobre aquestes dones artistes. En aquest recorregut es poden trobar també les escultures fetes a l'assignatura de volum, a 1r de batxillerat, sobre les Venus en la prehistòria.
Vos convidem a fer aquest recorregut a través del claustre del nostre institut.

Departament de Dibuix