CARTA A LES FAMÍLIES DE L’ ALUMNAT DEL CENTRE

Estimades famílies de l’alumnat de l’IES LLUíS VIVES:

Aquest curs, degut a la COVID 19, hem dissenyat un protocol de seguretat, per la qual cosa el funcionament del centre ha hagut de variar, ajustant-se a les circumstàncies actuals i respectant la normativa vigent en matèria de sanitat.

Aquest protocol de seguretat ens impedeix en aquest moment fer reunions presencials d’un col·lectiu tant gran com sou les famílies. Per tant, la junta directiva no vos pot donar la benvinguda personalment al centre, com fem cada any, però sí tindreu una reunió telemàtica amb el professorat tutor dels vostres fills/es en la setmana del 19 al 23 d’octubre. Els tutors dels vostres fills es posaran en contacte amb vosaltres per a informar-vos del procediment a seguir per poder accedir a eixes reunions.

Tots volem que el centre es mantinga obert durant tot el curs i per això necessitem la vostra col·laboració. Us preguem que reforceu a casa les mesures COVID establertes pel nostre institut ( descarregar de la página web d l’IES) per a que entre tos i totes pugam aconseguir fer del centre un lloc segur on continuar amb la tasca educativa.

Igualment, els pares, mares o tutors legals s’han de comprometre a no portar els seus fills/es al centre amb símptomes compatibles amb Covid-19 i a mesurar la temperatura diàriament als seus fills/es abans d’acudir a l’escola.

És clar que anem a tindre un curs escolar diferent però tots i totes desitgem que siga un curs escolar ple de projectes i il·lusions amb moltes ganes de compartir aquestes amb el nostre alumnat.

La junta directiva

Carta a les famílies en document pdf adjunt: polseu “ací“.