“Volant sobre les ales de la igualtat” – Viterbo, Febrer de 2018

Del 5 al 9 de febrer de 2018, vam compartir unes intenses i fructíferes jornades amb alumnes i professors/es de Turquia, Itàlia, França i Romania a la ciutat de Viterbo (Itàlia), activitats que formen part del projecte Erasmus+ ’Are the gender stereotypes determining an in-egalitarian Society?’ i que estem coordinant des de l’IES Lloixa. Aquest va ser el 2n encontre internacional del projecte i, a més a més, va ser la primera mobilitat amb alumnes.

Va ser una experiència fantàstica que romandrà per sempre en el nostre record. Vam treballar de valent, vam fer amics i amigues mentre ens deleitàvem alternant “il cornetto, la crostata, la pizza e la pasta”; però sobretot, vam donar un petit pas més cap a la igualtat de gènere.

VICTÒRIA SANGÜESA

Del 5 al 9 de febrero de 2018, compartimos unas intensas y fructíferas jornadas con alumnos y profesores/as de Turquía, Italia, Francia y Rumanía en la ciudad de Viterbo (Italia), actividades que forman parte del proyecto Erasmus+ ’Are the gender stereotypes determining an in-egalitarian Society?’ y que estamos coordinando desde el IES Lloixa. Este fue el 2º encuentro internacional del proyecto y, además, fue la primera movilidad con alumnos/as.

Fue una experiencia fantástica que permanecerá siempre en nuestra memoria. Trabajamos mucho, hicimos nuevas amistades mientras nos deleitábamos alternando “il cornetto, la crostata, la pizza e la pasta”; pero lo más importante, dimos un pequeño paso hacia la igualdad de género.

VICTÒRIA SANGÜESA