25N

El IES Lloixa, como todos los años, se suma a los actos de repulsa y alza su voz contra los asesinatos de mujeres que nos conmocionan y nos duelen en lo más profundo de nuestros corazones.

El 25N, nuestro alumnado leyó un manifiesto de rechazo y el nombre de todas las mujeres asesinadas en 2017.

Queremos una sociedad libre de violencia machista, una sociedad igualitaria, una sociedad mejor. Trabajemos tod@s para conseguirla. ¡Basta ya!

FAZ MARTÍN SÁNCHEZ

————————————————————————————————————

L’IES Lloixa, com tots els anys, se suma als actes de repulsa i alça la seua veu contra els assassinats de dones que ens commocionen i ens fan mal en el més profund dels nostres cors.

El 25N, el nostre alumnat va llegir un manifest de rebuig i el nom de totes les dones assassinades el 2017.

Volem una societat lliure de violència masclista, una societat igualitària, una societat millor. Treballem tots i totes per aconseguir-la. Ja n’hi ha prou!

FAZ MARTÍN SÁNCHEZ