Portal d’aprenentatge de l’Olimpíada Informàtica Espanyola

Aprende programación competitiva

Per als alumnes interessats en aprendre programació, hui us recomanem aquest portal que recopila manuals d'algorítmica, C++ i Python i en la creació de la qual ha participat el nostre ex-alumne Félix Moreno.

Els manuals d'aquesta pàgina web estan redactats, en principi, amb l'objectiu de que qualsevol que vulga aprendre programació competitiva tinga un lloc on obtindre i desenvolupar el coneixement necessari per a concursar en les olimpíades informàtiques. No obstant això també pot utilitzar-se per a posar-se reptes i millorar el seu aprenentatge en qualsevol dels llenguatges.

La Olimpíada Informàtica Espanyola (OIE) és un concurs de programació algorítmica per a alumnes i alumnes d'educació secundària (ESO, batxillerat o grau mitjà) que es celebra anualment des de 1997. Com a premi principal els guanyadors són convidats a participar en l'Olimpíada Informàtica Internacional (IOI).

Visitar la web de l'OIE