Halloween a l’IES L’Arabí

Un altre any més va arribar Halloween ia l’IES L’Arabí volem que es noti. Per tercer any consecutiu, el departament d’anglès ha organitzat el seu famós “Pumpkin Contest” (concurs de carbasses) amb l’alumnat de 1r de l’ESO. Així de boniques i originals van ser les carbasses aquest any i així va quedar el nostre vestíbul de tematitzat. Tots els que van participar es van emportar un regalet i les tres carbasses més votades es van emportar un premi especial.

El departament de francès va fer aquest mural de mandales amb temàtica Halloween al qual es va unir el grup de 2ºB penjant els seus relats de terror ambientats a l’època romana sobre paper envellit imitant el papir.

Per la seva banda, la FP Bàsica Agrària també va voler participar i van fer aquestes cridaneres i colorides Catrinas. Gràcies a ells, el centre va estar preciós tota la setmana.

Finalment, l’alumnat dels cicles formatius d’Educació Infantil i Integració Social van voler posar el fermall final a aquest dia i van organitzar un Scaperoom amb els seus companys seguint la temàtica de Halloween.

Feliç Halloween a tots!!