Títols

Sol·licitud de títols Batxillerat, Cicles Formatius Grau Mitjà i Grau Superior.

Si has finalitzat els teus estudis de Batxillerat o Cicles Formatius pots sol·licitar l’expedició del títol en qualsevol moment al llarg de l’any.

Documentació a entregar:

Taxes per a sol·licitar títols de Batxillerat i Cicles Formatius.

Per a la sol·licitud de títols de Batxillerat i Cicles Formatius és necessari pagar prèviament unes taxes.
Amb la finalitat de facilitar el procediment de sol·licitud, us deixem  l’enllaç on podeu traure vosotr@s mateixos les taxes per a anar a pagar-les al banc, abans de vindre a la secretària del centre a demanar el títol o certificat (i evitar fer dos viatges).

TAXES PER A SOL·LICITAR TÍTOLS DE BATXILLER I CICLES FORMATIUS

Una vegada tingues les documentació pots entregar-la en l’IES L’ Arabí.

Sol·licitud de títols Secundària i FP Bàsica.

No cal realitzar cap tràmit. El centre sol·licita els títols d’ofici i no cal pagar cap taxa. Només has de veure en la secció de “Retirada de títols” (més a baix) quan pots passar a recollir el teu títol. En el cas de sol·licitar un duplicat de títol sí que cal fer la sol·licitud i el pagament de taxes corresponent.

Retirada de títols. Últims títols rebuts en el centre.

Poden passar a retirar els següents títols, en la Secretaria de l’IES L’Arabí, l’alumnat que haja finalitzat els seus estudis en la convocatòria:

• Títol de Graduat en Secundària (convocatòria 2021/2022 i anteriors).
  • Títol de Batxillerat (convocatòria 2021/2022 i anteriors).
  • Títol FP Bàsica d’Agrojardinaría i composicions florals (convocatòria 2021/2022 i anteriors).
  • Títol de CFGM TAPSD (convocatòria 2021/2022 i anteriors).

Si no pot vindre l’alumne/a en persona, la persona que vaja a recollir-lo ha de portar aquesta autorització.

Més informació sobre expedició de títols.

Més informació en la web de la Conselleria.