Descarregar tríptic complet ací.
El cicle s’impartix de manera presencial en el centre.
FAMÍLIA PROFESSIONAL: Servicis socioculturals i a la Comunitat
- RD 1394/2007 BOE 24/11/2007
- Modificació de títol RD 500/2024, de 21 de maig
- Currículum C.V.: ORDE de 29 de juliol 2009 (DOGV Núm. 6093, 02.09.2009)
- Horari
Grau Superior 2000 hores
QUINES OCUPACIONS POTS DESEMPEŇAR
Educador/a infantil. Animador/a infantil.
MÒDULS PROFESSIONALS
Primer curs:
- Didàctica de l’educació infantil.
- Autonomia personal i salut infantil.
- Expressió i comunicació.
- Desenrotllament cognitiu i motor.
- Itinerari personal per a l’ocupabilitat I.
- Inglés professional.
Segon curs:
- El joc infantil i la seua metodologia.
- Desenrotllament socioafectiu.
- Habilitats socials.
- Intervenció amb famílies i atenció a menors.
- Primers auxilis.
- Itinerari personal per a l’ocupabilitat II.
- Mòdul optatiu.
- Sostenibilitat aplicada al sistema productiu.
- Digitalització aplicada al sistema productiu.
- Projecte intermodular.
PROJECTE FP FLEXIBLE EN 1r CURS CFGS EDUCACIÓ INFANTIL
L’alumnat d’Educació Infantil tindrà l’oportunitat de realitzar un projecte a les escoles d’educació infantil del municipi. Per a això acudirà un dia per setmana, en horari de demà, a un dels centres d’educació infantil del municipi de l’Alfàs del Pi. Esta assistència és necessària ja que forma part de l’organització de les classes i de la seua avaluació. Gràcies a esta proposta podran assistir i col·laborar en moments tan importants de la vida a l’escola com el període d’adaptació, l’assemblea, el menjador, el joc lliure, les propostes educatives de l’aula i moltes més coses. D’esta manera l’alumnat és capaç de donar-li una extensió pràctica i directa amb la realitat als continguts curriculars i adquirir els resultats d’aprenentatge de diferents mòduls formatius. Un projecte intermodular que inclourà resultats d’aprenentatge dels 4 mòduls de primer curs de la família professional.
Per a això comptem amb el suport dels tres centres públics d’infantil i primària de l’Alfàs del Pi i dos centres privats. Considerem que és una gran oportunitat d’aprenentatge per a l’alumnat utilitzant una metodologia participativa i de servici a la comunitat.
COM S’ACCEDIX
Accés directe:
(Criteris en orde de prioritat).
Estar en possessió del títol de Batxillerat LOMCE, modalitat BHCS, de Batxillerat LOE modalitat BHCS; de Batxillerat LOGSE modalitat BHCS. De Batxillerat Experimental modalitats BAG, BCHS o BL; o haver superat l’opció C o D de COU.
Estar en possessió del títol de Batxillerat LOE/LOGSE. Haver superat el segon curs d’altres modalitats de Batxillerat Experimental. Tindre l’opció A o B de COU o el Preu superat.
Estar en possessió del títol de Tècnic/a de Formació Professional LOE /LOGSE amb prioritat per a qui haguera superat algun cicle de grau mitjà de la mateixa família professional a què pertanga el cicle al fet que pretenguen accedir.
Estar en possessió del títol de Formació Professional de Segon Grau o altres titulacions equivalents a efectes acadèmics. Tindre una titulació universitària a la qual es va accedir sense complir cap dels requisits anteriors.
Accés mitjançant prova:
Sense complir cap dels requisits acadèmics anteriors, tindre 19 anys d’edat o complir-los durant l’any en curs i superar la corresponent prova d’accés.
TITULACIÓ QUE S’OBTÉ: TÈCNIC SUPERIOR EN EDUCACIÓ INFANTIL.
El títol de Tècnic Superior en Educació Infantil permet l’accés directe a les ensenyances conduents als títols universitaris de grau en les condicions d’admissió que s’establisquen.
TITULACIONS EQUIVALENTS
Conforme la norma vigent, tenen els mateixos efectes professionals i acadèmics les següents titulacions
Tècnic Especialista en Jardins d’Infància, branca Servicis a la Comunitat. (FP2)
Tècnic Especialista en Educador Infantil, branca Servicis a la Comunitat. (FP2)
Tècnic Superior en Educació Infantil. (LOGSE)
